• [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 18:56 ]


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    (...)

    NUKE


    NEE.
    Of wel, dan kan ik voelen hoe het is om iemand te zoenen met een lipring die duizend kewr langer is dan ik en dan ga ik naar Ashton toe wanr die ken ik dan.


    Reality's overrated.

    MY LITTLE BABY BOO CAN FINALLY BE LOVED. FFS.

    “Jason is genuinely hit hard by the realization that his ‘imaginary friend’ was actually a real person. His parents lied to him, and Jason eventually believed their story. ‘Charlie wasn’t a real person. He was your imaginary friend.’ Now we can understand why Jason has been so troubled in the show.”


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    Ik ben eerste in de top. :Y)


    OEEEEH


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zephyrus schreef:
    (...)

    NEE.
    Of wel, dan kan ik voelen hoe het is om iemand te zoenen met een lipring die duizend kewr langer is dan ik en dan ga ik naar Ashton toe wanr die ken ik dan.


    AHAHAHAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)'

    Ik zie haar eerder naar Naomi gaan, door het laatste seizoen. But that's just me. :'D
    Best rot dat mensen dat leuk vinden om te schrijven damn.


    Ja, maar ook niet echt. Maar als ze dan naar iemand zou gaan. Of gewoon Cook, maae roch, ook in seizoen zeven zag je dat ze nog lang niet over Freddie heen was die man leek hella vedl op hem. En ik ben zijn naam kwijt want zo slexht ben ik en hij interrreseerde me niet veel oops. Ik weet Dom nof wel maar idk.
    Uhu, ook zoveel mensen, dan ben ik like hallo dit heb ik al honderduizend keer gelezsn ga weg hier word ik depressief van. Ik wil misschien wel ooit een Freffy schrijven die na seizoen vier is dus na zijn dood, maar dan iets in als ren verhaal met ieder hoofdstuk een kerst ofzo. Eerste kerst zonder Freddue, tweede en ga zo maar door. En misschien blijkt hij dan eegens nog te leven of een boodschap axhter gelaten te hebben en wie weet met wke ze doorgaat en hoe ze doorgaat, of ze niet na zoveel jaar weer gek word. Idk, het is ook zo kut depressief maar lijkt me toxh leuk, wel wat anders tenminste, niet het 'Effy gaat huilen bij zijn graf vlak na zijn dood en voelt zixh zo leeg en leveloos' zoals ik nu al vaak heb gelezsn al wel een beetje idk just stupid dus dat ga ik denk ik nooit doen en anders voor mezelf en gewoon inactief.


    Reality's overrated.

    Malums schreef:
    (...)

    OEEEEH


    Reality's overrated.

    Ik kijk weer PLL.


    Reality's overrated.

    Malums schreef:
    (...)

    AHAHAHAHAHAHA.


    Geef toe, jij zou hetzelfde doen maar dan zou jij naar Michael toe renneb.
    We kunnen hetzelfde excuus gebruiken. "Mijn nek deed pijn van het eeuwige omhoog kijken. Ik moet het wel uitmaksn, straks krijg ik chronische problemen en dat willen we niet. Sorry Luke, maar Mikey/Ash is precies de juiste lengte voor mijn arme nek."


    Reality's overrated.

    Zephyrus schreef:
    (...)

    Ja, maar ook niet echt. Maar als ze dan naar iemand zou gaan. Of gewoon Cook, maae roch, ook in seizoen zeven zag je dat ze nog lang niet over Freddie heen was die man leek hella vedl op hem. En ik ben zijn naam kwijt want zo slexht ben ik en hij interrreseerde me niet veel oops. Ik weet Dom nof wel maar idk.
    Uhu, ook zoveel mensen, dan ben ik like hallo dit heb ik al honderduizend keer gelezsn ga weg hier word ik depressief van. Ik wil misschien wel ooit een Freffy schrijven die na seizoen vier is dus na zijn dood, maar dan iets in als ren verhaal met ieder hoofdstuk een kerst ofzo. Eerste kerst zonder Freddue, tweede en ga zo maar door. En misschien blijkt hij dan eegens nog te leven of een boodschap axhter gelaten te hebben en wie weet met wke ze doorgaat en hoe ze doorgaat, of ze niet na zoveel jaar weer gek word. Idk, het is ook zo kut depressief maar lijkt me toxh leuk, wel wat anders tenminste, niet het 'Effy gaat huilen bij zijn graf vlak na zijn dood en voelt zixh zo leeg en leveloos' zoals ik nu al vaak heb gelezsn al wel een beetje idk just stupid dus dat ga ik denk ik nooit doen en anders voor mezelf en gewoon inactief.


    Het klinkt inderdaad wel depri, maar wel interessant.


    Danmarks Dynamite.

    Zephyrus schreef:
    (...)

    Geef toe, jij zou hetzelfde doen maar dan zou jij naar Michael toe renneb.
    We kunnen hetzelfde excuus gebruiken. "Mijn nek deed pijn van het eeuwige omhoog kijken. Ik moet het wel uitmaksn, straks krijg ik chronische problemen en dat willen we niet. Sorry Luke, maar Mikey/Ash is precies de juiste lengte voor mijn arme nek."


    Ik zou dat niet doen hoor.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Zephyrus schreef:
    (...)

    Geef toe, jij zou hetzelfde doen maar dan zou jij naar Michael toe renneb.
    We kunnen hetzelfde excuus gebruiken. "Mijn nek deed pijn van het eeuwige omhoog kijken. Ik moet het wel uitmaksn, straks krijg ik chronische problemen en dat willen we niet. Sorry Luke, maar Mikey/Ash is precies de juiste lengte voor mijn arme nek."


    HAHAHAHAHAHHAHAHAHA NOEK DIT IS GEWELDIG. nee maar tbh ik begin gewoon stiekem een affaire met michael en op een gegeven moment doen we gewoon threesome ofzo HAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IK GA NU OPZOEKEN HOE LANG ZE ZIJN WANT IK ZOU DAT AL JAREN GELEDEN GEDAAN HEBBEN


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)

    Het klinkt inderdaad wel depri, maar wel interessant.


    Hmm, dir maakt dat ik zin krijg het te schrijven. (Eigenlijk wil ik Freddie dan tot leven laten komen maar toch ook weer niet idk. Daarbij zou het zo onrealistisch en slecht zijn.)


    Reality's overrated.

    McDonell schreef:
    (...)

    Ik zou dat niet doen hoor.


    Nee, maar jij krijgt ook geen nekproblemen.


    Reality's overrated.