McDonell schreef:
(...)'
Ik zie haar eerder naar Naomi gaan, door het laatste seizoen. But that's just me. :'D
Best rot dat mensen dat leuk vinden om te schrijven damn.
Ja, maar ook niet echt. Maar als ze dan naar iemand zou gaan. Of gewoon Cook, maae roch, ook in seizoen zeven zag je dat ze nog lang niet over Freddie heen was die man leek hella vedl op hem. En ik ben zijn naam kwijt want zo slexht ben ik en hij interrreseerde me niet veel oops. Ik weet Dom nof wel maar idk.
Uhu, ook zoveel mensen, dan ben ik like hallo dit heb ik al honderduizend keer gelezsn ga weg hier word ik depressief van. Ik wil misschien wel ooit een Freffy schrijven die na seizoen vier is dus na zijn dood, maar dan iets in als ren verhaal met ieder hoofdstuk een kerst ofzo. Eerste kerst zonder Freddue, tweede en ga zo maar door. En misschien blijkt hij dan eegens nog te leven of een boodschap axhter gelaten te hebben en wie weet met wke ze doorgaat en hoe ze doorgaat, of ze niet na zoveel jaar weer gek word. Idk, het is ook zo kut depressief maar lijkt me toxh leuk, wel wat anders tenminste, niet het 'Effy gaat huilen bij zijn graf vlak na zijn dood en voelt zixh zo leeg en leveloos' zoals ik nu al vaak heb gelezsn al wel een beetje idk just stupid dus dat ga ik denk ik nooit doen en anders voor mezelf en gewoon inactief.
Reality's overrated.