• Ik ben op zoek naar een Cover voor een verhaal genaamd. Ever Thine, Ever Mine, Ever ours.
    Het idee komt af van de film The Age of Adeline. Daar naast is het een Fanfichtion met in de hoofd rol Paul Lahote.
    Samenvating

    Het verhaal gaat over de 20 jarige Felicie Marilyn Genevieve Briët die vanaf 1922 geen dag ouder word. Door de dood van haar dochter Marilyn besluit Felicie europa te verlaten om een nieuw bestaan in Amerika te beginnen. Daar word ze de achtien jarige studente genaamd Genevieve die via een online studie medicijnen studeerd die in Forks komt te wonen. Terwijl ze over dag bezig is met haar studie werkt ze in de avonden in een klein gezellig kroegje in La Push. Ze heeft haar zelf een belofte gedaan dat ze zich alleen op haar werk en school zou gaan richten maar wanneer ze de 26 jarige Paul Lahote leert kennen krijgt ze het moeilijk om haar belofte vol te houden. Want wat moet ze nu met een man tegen wie ze al vanaf begin af aan liegt, en die al in een relatie zit? Daar naast lijkt hij ook nog een geheim met zich mee te brengen aangezien hij zich regelmatig vreemd gedraagd


    Titel: Ever Thine, Ever Mine, Ever Ours.
    Foto's: Paul Lahote (FC: Alex Meraz) klik 1 klik 2 Klik3 klik 4 klik 5
    Genevieve Briët (fc: Holland roden)
    Er mogen eventueel andere foto's gebuikt worden voor paul, voor genevieve vind ik zelf heel moeilijk kiezen dus die keuze ligt bij jou.

    Wat er nog meer bij moet:
    klik
    Daar naast ook de wolf vorm van paul.

    Sfeer: Mysterieus, ouderwets, romantiek.
    Tekst: Ever thine, ever mine, ever ours. moet er zeker op staan, graag een met en een zonder.
    De tekst front mag zelf bepaald worden wat er het beste bij pas.
    Deze tekst eventueel we are immortal until our work on earth is done
    Extra's: Beloning 6 credits voor de gene wie ik kies

    Ik zit nu op m'n mobiel maar bij deze een mt want ik wil zeker een poging wagen in de loop van morgen (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik zal morgen een poging wagen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben benieuwd (:

    Ik heb me erg geamuseerd met deze cover, al vond ik het erg lastig met de tekst :-/ Ik heb er dus momenteel dit van gemaakt, je moet maar zien of je het iets vind (;



    Deze vind ik - in vergelijking met die hier boven minder, maar goed, ik plaats ze evengoed, zodat je zelf kan beslissen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En hier nog dezelfde cover, maar dan met een andere filter / kleur. Mocht je liever één van deze twee zien, kan ik daar ook nog altijd tekst aan toevoegen, maar persoonlijk vond ik bovenstaande het mooist, maar uiteindelijk is het ook wel afhankelijk van wat voor sfeer je nu juist zoek...



    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga iets proberen, maar dat moet dan zondag.
    Daarvoor heb ik even geen tijd...


    obsessive rage

    @ Valkyries
    Ik vind ze erg leuk, ik zal ze morgen even aan mijn co-author laten zien en sorry voor het late antwoord

    @Myrra
    Is goed (:



    Dit is mijn probeersel. Ik kon de titel er alleen niet echt mooi op krijgen...


    obsessive rage

    Valkyries schreef:
    Ik heb me erg geamuseerd met deze cover, al vond ik het erg lastig met de tekst :-/ Ik heb er dus momenteel dit van gemaakt, je moet maar zien of je het iets vind (;



    Deze vind ik - in vergelijking met die hier boven minder, maar goed, ik plaats ze evengoed, zodat je zelf kan beslissen (:



    Zou je die ene alleen met titel kunnen doen? klik
    Aangezien het met de extra tekst te druk maakt.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 21:17 ]

    Et Voila, bij deze dus enkel de titel (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Moet er nog wat anders met mijn cover?


    obsessive rage

    De covers zijn allemaal mooi maar onze keus gaat toch uit naar die van Valkyries omdat zij qua sfeer toch het beste in de buurt zit met wat er in gedachten was.

    Echt ontzettend bedankt (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”