• Heeeej,

    Mijn vriend en ik willen de warhead challange doen, maar ik kan nergens een goede site vinden waar ik ze ook kan bestellen. Heeft iemand een idee welke site betrouwbaar en niet te duur is, want we willen die dingen echt eens proeven. En weet iemand misschien of ze in Nederland te verkrijgen zijn en bij welke winkel? Zodat ik ze niet hoef te bestellen, hahah.

    Lees het graag!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 21:14 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik weet niet waar je ze in Nederland kan kopen, maar online kun je ze kopen bij deze site, volgens internet is hij wel goed daar. (:


    wat was dit ookalweer

    Lusk schreef:
    Ik weet niet waar je ze in Nederland kan kopen, maar online kun je ze kopen bij deze site, volgens internet is hij wel goed daar. (:


    Ja, daar keek ik ook al, maar dat zijn er een beetje veel en de prijs is ook erg hoog. Hahah.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Larkin schreef:
    (...)

    Ja, daar keek ik ook al, maar dat zijn er een beetje veel en de prijs is ook erg hoog. Hahah.


    Snap ik ja, hahaha, maak de 'Grote Quizlet Warhead Challenge', laat allemaal Q'ers komen en verdeel de prijs x'D


    wat was dit ookalweer

    Lusk schreef:
    (...)

    Snap ik ja, hahaha, maak de 'Grote Quizlet Warhead Challenge', laat allemaal Q'ers komen en verdeel de prijs x'D


    Klinkt fun hahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    Je kan de Jamine proberen. Die verkopen ook Amerikaans snoep


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Je kan de Jamine proberen. Die verkopen ook Amerikaans snoep


    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben wij geen Jamin meer in de stad. Of ik moet echt scheel zijn, hahah.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Larkin schreef:
    (...)

    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben wij geen Jamin meer in de stad. Of ik moet echt scheel zijn, hahah.

    Ze hebben ook een website. Ik weet niet hoeveel de verzend kosten zijn


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik denk dat ze zo'n snoep bij ons op de markt verkopen, maar ik ben niet helemaal zeker. Misschien op de locale markt eens kijken?


    Ex astris, sciencia

    Ik had eens Warheads gekocht, samen met Mitchell. Ik weet niet meer waar, maar volgens mij maken ze ze hier anders want wij waren behoorlijk teleurgesteld over de smaak. Maar je zou eens in het snoepwinkeltje in Purmerend moeten kijken, die verkopen dingen die erop lijken en jezus, daar ga je aan dood. 10 cent per stuk of zo. In Gouda hadden ze ze in 20 smaken.


    Your make-up is terrible

    Omfg, totaal geen nuttige reactie, maar ik voel me nu echt dom. Ben ik de enige die geen 'warheads' kende en er een totale 'wtf' bij had? x'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Omfg, totaal geen nuttige reactie, maar ik voel me nu echt dom. Ben ik de enige die geen 'warheads' kende en er een totale 'wtf' bij had? x'D

    Ik ook niet. Ik heb het gegoogled

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 0:03 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Furiosa schreef:
    Ik had eens Warheads gekocht, samen met Mitchell. Ik weet niet meer waar, maar volgens mij maken ze ze hier anders want wij waren behoorlijk teleurgesteld over de smaak. Maar je zou eens in het snoepwinkeltje in Purmerend moeten kijken, die verkopen dingen die erop lijken en jezus, daar ga je aan dood. 10 cent per stuk of zo. In Gouda hadden ze ze in 20 smaken.


    Dat snoepwinkeltje is echt ontiegelijk duur, hahah. 4 stroopsoldaatjes voor 2,50 o.O Maar ik zal zeker eens kijken ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lolicia schreef:
    Omfg, totaal geen nuttige reactie, maar ik voel me nu echt dom. Ben ik de enige die geen 'warheads' kende en er een totale 'wtf' bij had? x'D

    Warheads schijnen de zuurste snoepjes te zijn die er bestaan (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Larkin schreef:
    (...)
    Warheads schijnen de zuurste snoepjes te zijn die er bestaan (:

    Echt? Fackyesh, die wil ik eens proberen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.