Quokka schreef:
(...)
Aangezien je zijn haar al hebt geknipt, hoef ik je geen advies meer te geven.
Het is toch alleen maar goed dat hij een beetje vuil is? Dan kan je in ieder geval zien dat hij heeft gespeeld en het dus naar zijn zin heeft gehad.
Ik zag trouwens ook de foto's van je dochter, eigenlijk wist ik helemaal niet dat je kinderen hebt, ze is zo schattig. Je zoon ook, maar dan op een jongensachtige manier. En ze zijn ook mooi/knap.
Ik heb een haat aan vuiligheid, kan het niet helpen
En daarbij ben ik altijd bang dat mensen denken dat ik 'vies' ben zeg maar, dat ik m'n kinderen niet verzorg als ze er zo bijlopen, al heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Het is nu met dit topic ook dat ik er echt over babbel en voorheen (8 maanden geleden) was er dan de Q-writers waar ik zo nu en dan wel eens iets deelde, maar verder uit ik me er niet zo heel veel over. Ook omdat ik hier op Q zit vanwege een stukje creativiteit die ik alleen hier kan uiten, en tja, ik heb gewoon het idee (kan verkeerd zijn hoor) dat gewoon niet iedereen zit te wachten op foto's en ellenlange verhalen over twee kindjes (die voor mij natuurlijk de wereld zijn, maar voor een ander hoogstwaarschijnlijk niet meer dan van 'leuk, twee kindjes
En ja, ik hou ook wel in m'n achterhoofd dat de gemiddelde Q-er in een totaal andere levensfase zit dan ik, dus vandaar ook dat ik het hier voornamelijk bij het uiten van m'n creativiteit hou - hetzij met enkele uitzonderingen
Ik snap wat je bedoelt. Demi heeft nog echt dat baby schattigheid gehalte, Thomas is nu eerder stoerig (als dat al een woord is :'D) dan schattig
In ieder geval merci voor je geweldige complimenten en opmerkingen
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”