• Hellow. c:

    Laatst vroeg ik me af hoe mensen hun handschrift eruit ziet, dus ik dacht: Laat ik maar even een topic maken voor als mensen het misschien willen tonen. Ik heb rare interesses, ik weet het, maar ik vind het altijd leuk om verschillende manieren van letters schrijven te zien, haha. Hoe ik schrijf heb ik trouwens op de prent gezet, omdat ik geen idee had wat ik moest schrijven. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit is mijn net schrift: (nou ja, dat net schrift varieert van dag tot dag en vak tot vak)


    dit is mijn "ik maak een oefening en oeps een fout het is Y en niet y "-schrift



    De foto's zijn niet duidelijk en niet echt leesbaar, maar dat is wat ik al op mijn laptop had staan....

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 22:51 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mt! Ik zal morgen even mijn o zo geweldige not handschrift posten.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    MT. Wat een leuk idee! Ik ga morgen iets plaatsen, als ik het niet vergeet. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben eens op zoek gegaan, en ik heb nog best veel afbeeldingen op mijn laptop staan met mijn handschrift erin. Dit is respectievelijk een stukje van mijn reactie op een handwriting tag game op Tumblr, steenoude Sherlock fanart en een foto van mij terwijl ik felicitaties aan Yolanda omhoog houd voor haar verjaardag afgelopen december. :'D




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    :^)

    Ik heb niet een soort handschrift haha, maar veel verschillende die ik afwisselend gebruik. Ik zal later eens naar foto's op zoek gaan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hooverphonic schreef:
    Wat gaaf!

    Ik heb mijn hele website handgeschreven. ^^ Hij is eigenlijk nog niet af, maar jullie mogen wel even kijken: http://sarahminck.nl/

    Wauw, beautiful! Kun je me misschien helpen/uitleggen met hoe je zo'n site maakt? Ik heb zoiets altijd al gewild, maar het lukte nooit. Ik wist nooit hoe dat moest.

    Oh, en ik zal zo eens in de middag mijn handschrift laten zien :'D


    † Love? I want to sleep.

    Je "H" is ongeveer hetzelfde zoals ik de hoofdletter "H" schrijf, haha. - Ik heb hem zo leren schrijven op school, destijds. Soms heb ik daar ook schijt aan en dan schrijf ik gewoon in blokletters.

    Eigenlijk ligt het best wel aan wat ik moet schrijven, als ik bv iets met tegenzin op moet schrijven, dan schrijf ik best wel lelijk en snel (ik kan het dan zelf nog wel lezen, maar ik betwijfel of een ander dat wel kan).

    Oh ja, ik zal later een foto posten, als ik het niet vergeet. (:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 12:07 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    MT ik maak zo wel een foto :'D.


    I just caught the wave in your eyes



    c:

    Ugh die van mij is slordig en vaak kan ik niet lezen wat ik schreef. Derp.
    — Bij wiskunde dacht ik dat mijn 4 een y was en daar ging mijn resultaat.. :') Zo slordig allemaal x)
    Die van jullie is zo *.* Durf 'm haast niet te tonen xd

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 12:16 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    I just caught the wave in your eyes

    Qingsel schreef:
    Ugh die van mij is slordig en vaak kan ik niet lezen wat ik schreef. Derp.
    — Bij wiskunde dacht ik dat mijn 4 een y was en daar ging mijn resultaat.. :') Zo slordig allemaal x)
    Die van jullie is zo *.* Durf 'm haast niet te tonen xd


    Je wil mijn geschrift niet zien als ik snel schrijf. Zal straks nog even een foto plaatsen van als ik snel schrijf, maar het is echt vreselijk slordig dan. :'D Het voorbeeld hierboven moest ik groot schrijven om ervoor te zorgen dat men het kon zien, en mijn groot geschrift is veel beter, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Je wil mijn geschrift niet zien als ik snel schrijf. Zal straks nog even een foto plaatsen van als ik snel schrijf, maar het is echt vreselijk slordig dan. :'D Het voorbeeld hierboven moest ik groot schrijven om ervoor te zorgen dat men het kon zien, en mijn groot geschrift is veel beter, haha.


    Ik heb gemerkt dat iedereen zo hard op zijn pen duwt, dan gaat je blad toch krom? (:
    — Ik duw niet hard xd je kan het vaak amper lezen xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn handschrift verandert constant (: Ik heb 2 manieren om een h, b en k te schrijven, 4 voor een f, 3 voor een l, 3 voor een g, y en j en mijn r verandert ook geregeld ^^


    Mhm?