• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4
    Speeltopic: 1 • 2

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Kile
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland
    • - Gereserveerd • Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 19:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

          "Ja, tuurlijk. Ik toon je de weg wel; op een voorwaarde, jij gaat uitleggen waarom we te laat zijn. Nog iets, ik ben niet graag te laat," zei ze, waarbij ze het op een gehaast half-loopje zette. Meneer Moore zou wel volgen – ze was zijn voornaam vergeten. Ze liep het gebouw binnen, waar het heerlijk koel was, al was het buiten nog niet zó warm. Het zou nog verschrikkelijk heet gaan worden, die dag, maar momenteel was Hester nog fris genoeg om lichtjes geïrriteerd rond te lopen – voornamelijk omdat ze te laat was door die halfslachtige idioot. Ze mocht hem nu al niet helemaal meer. Te laat komen op je eerste les, foute boel. Hij leek ook niet het type om in literatuur geïnteresseerd te zijn én het leek hem niets te doen dat hij te laat was. Stiekem hoofdschuddend stapte ze het lokaal binnen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Elles lachte, de ongemakkelijkheid van zojuist quasi vergeten. Ze bloosde even ongemakkelijk, maar besloot er verder niet op in te gaan. Uit haar tas nam ze snel even haar oude baksteen Nokia om het uur te lezen. Vijfentwintig minuten te laat! Shit, wat een goede start voor het nieuwe jaar. Nadat ze hem snel weer wegstak, klopte ze zo zelfzeker mogelijk aan en wierp even een bezorgde blik naar Max.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max stak zijn handen nonchalant in zijn broekzakken en glimlachte bemoedigend. Hij kon aan haar zien dat ze wat zenuwachtig was, maar zelf had hij daar geen last van. Hij was niet bang van een boze geschiedenisleraar.


    Mhm?

    Bij het horen van haar compromis grijnsde hij even, smoesje verzinnen is zowaar een schoolvak voor Alexander, dus dat zou geen probleem worden. Dus liepen we zwijgend door de leeglopende hallen van de school. Het was best een grote school, ik moest het hen nageven, maar het was niets in vergeleken met de prestigieuze kostscholen waar zijn ouders hem naartoe stuurden voor hij wegliep.
    Ze lopen tegelijk het lokaal binnen en hij geeft Hester een licht duwtje in de rug, richting de banken, zijn stille manier om te zeggen dat hij zijn eigen rommel wel zou opruimen, aangezien dit zijn schuld was. De leerkracht keek hen kwaad aan, maar nog voor ze iets kon zeggen trok Alexander zijn mond open.
    "Mijn oprechte excuses mevrouw, het is mijn schuld dat we te laat zijn. Ik hield haar op, ik ben nieuw hier en had hulp nodig om hier te raken. Hester heeft hier geen schuld in", zegt Alexander en de blik van de leerkracht verzachtte een beetje.
    "Ok, maar laat het geen tweede keer gebeuren, begrepen", zei ze en hij geeft haar een nederige knik om vervolgens achter Hester plaats te nemen in het klaslokaal. Hij hoopte dat ze het hem niet al te kwalijk zou nemen om te laat te komen. Het was daarbovenop niet zijn stijl om laat te zijn, meestal krijgt hij het voor elkaar net op tijd te zijn of zelfs nog te vroeg, maar door zijn praatje liep het vandaag anders. Hij sloot even zijn ogen om tot rust te komen: 'Je kan dit Alexander.'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Elles hoorde een korte 'Ja!' en stak eerst haar hoofd door de deur. Toen ze de lerares streng aan het lessenaar zag zitten, met het handboek geschiedenis in haar handen, wist ze dat ze de klos was. Ze ging de klas helemaal binnen en glimlachte ongemakkelijk.
    "Jullie ook al?" snauwde ze licht geïrriteerd.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max fronste even bij de woorden van de leerkracht, maar was klaar om antwoord te geven. Daar kreeg hij echter niet de kans toe.
    "Laat me raden. Jij bent nieuw en je kon je weg niet vinden, dus heb je juffrouw Layton tegengehouden om je de weg te tonen," ratelde de leerkracht kribbig met haar blik beschuldigend op hem gericht. Max knipperde even met zijn ogen en antwoordde een beetje overdonderd: "Euhm, ja?"
    Zijn ogen scanden snel de klas tot hij Alexander had gevonden.


    Mhm?

    Jace glimlachte naar hem. "Leuk je te ontmoeten, Ash." Ze bekeek haar telefoon even en zuchtte. "Mijn telefoon overleeft alles, dus ook wel een stootje." Zei ze lachend en haalde haar hand door haar haar terwijl ze de nieuweling bekeek — hij zag er niet slecht uit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Van hetzelfde Jace," hij glimlachte naar haar en moest even lachen bij haar woorden over haar telefoon. Zijn ogen volgde even haar hand die door haar bruine lokken ging – ze zag er zeker niet slecht uit, dit ging zeker nog leuk worden.
    "Hoe dan ook, Jace, weet jij toevallig waar uhm.." Ash haalde zijn rooster tevoorschijn en keek fronsend naar het blaadje in zijn handen. "Dit aardrijkskunde lokaal is? Ik ben mijn plattegrond vergeten." hij keek haar vragend aan en wees het lokaal nummer aan op zijn rooster. Hij was zijn plattegrond helemaal niet vergeten maar als hij met dit leugentje Jace's attentie kon krijgen, wat was dan het probleem?


    I just caught the wave in your eyes

    Ongemakkelijk stonden Elles en Max voor de klas, terwijl de leraar hen letterlijk de grond in boorde. Of toch Max althans. Elles grinnikte even om zijn droge antwoord, maar die viel niet zo goed ik de smaak bij de vrouw.
    "Niet zo'n grote mond, jongeman. Of anders stuur ik jullie beiden naar de directie, dan kan je het daar gaan uitleggen." Meteen werden Elles' ogen groot en herinnerde zich ze dat meneer directeur niet bepaald stond te springen haar twee keer in nog geen uur tijd te preken.
    "Excuses mevrouw, maar eigenlijk heeft Max me niet tegengehouden. Het was meer een frontale botsing," probeerde ze vrolijk de mevrouw te kalmeren.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 13:45 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    -

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 13:45 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Connor beende door de school, terwijl zijn rugtas losjes over zijn linkerschouder hing, motorhelm in zijn rechterhand. Hij liep richting de kluisjes, waar hij een meisje zag staan.
    Zijn meisje.
    Connors ogen begonnen te glimmen, en hij stak zijn linkerhand in de zak van zijn jasje. Hij liep op het meisje af. "Hey." zei hij terwijl hij bij de kluisjes stopte. Het meisje was schattig. Losjes ging hij tegen de kluisjes aan. Here we go....


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Vanuit haar ooghoeken zag ze een jongen lopen. Met zijn motorhelm in zijn hand trok hij toch haar aandacht. En omdat ze hem nog nooit had gezien de afgelopen jaren. Misschien was hij nieuw? Maar waarom stroomde hij dan in in het laatste jaar? Tenminste, dat is wat ze aannam, want ze leek hem te oud om in de lagere jaren in te stromen. Maar dat kon natuurlijk ook aan haar liggen. Ze moest maar niet zeggen wat ze dacht, daar zou hij vast boos om worden. En dat wilde ze niet. De jongen liep naar haar toe, begroette haar en ging losjes tegen de kluisjes aanhangen. Waarom gaf hij haar aandacht? Waarom liep hij niet gewoon door? Hij was knap, ze verdiende zijn aandacht helemaal niet.
    Ze moest antwoord geven.
    "Hey," zei ze met een zachte, verlegen stem. Ruby duwde haar kluisje dicht, en hing haar rugzak over een schouder.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Nate had meegekeken naar het rooster van Tyler en zag dat ze vast beeldende vorming of iets dergelijks hadden. Hijzelf had nog niet zo veel tijd besteed met dit hele gedoe en had er dus ook nooit aan gedacht dat ze effectief les gingen hebben. Bij Zach zijn vraag haalde hij soepel zijn schouders op. "Ik denk het, anders gooien ze me maar buiten ik vind de weg wel." zei ik met een grimas om mijn lippen en nam de laatste hijs van de peuk en trapte die dan uit. "Ik stel voor om gewoon de rest te volgen, dan komen we er wel." zei hij bedenkelijk en volgde de mensen die het schoolgebouw in verdwenen. Zo moeilijk kan het nou ook weer niet zijn om een kunstig lokaal te vinden. Nathan graaide even in zijn zakken en haalde daar het verkreukelde papiertje uit die een plattegrond van de school moest voorstellen. Hij had best geluk dat hij wist hoe hij die dingen moest lezen dus vervolgde hij zijn weg ervanuitgaand dat de rest hem volgde of zelf de weg gingen weten. Na enkele minuten was hij toe gekomen en merkte dat ze vast vreselijk laat waren. De blik van de leraar voorspelde niet veel goed en Nathan besloot gewoon even 'onschuldig' te glimlachen en merkte daarna het meisje op die hij moest hebben. Hij liep rustig naar haar toe en keek haar met een halve glimlach aan. "Hé, deze is niet bezet toch?" vroeg ze haar doelend op de lege plek naast haar. Hij keek even kort achter zich om te zien of Tyler en Zach er al waren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wat verbaasd keek Regina naar de deur toen die weer openging terwijl de les al zo goed als begonnen was. De leraar keek alleen boos maar besloot er verder niet op in te gaan. Stil keek Regina naar de leerlingen die nog binnen kwamen, misschien lag het aan haar, maar een paar van de jongens dacht ze nog nooit eerder gezien te hebben. Een van de jongens zag de lege plek naast haar en liep op haar af met een glimlachje, Regina besloot even terug te glimlachen. "Hey, nee deze is niet bezet, ga maar zitten." ze bekeek de jongen kort en zette haar tas iets dichterbij zichzelf zodat de jongen ook ruimte had voor zijn tas. Regina haalde nog snel een hand door haar haren en keek weer naar de leraar die pogingen deed de les te vervolgen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Jace keek hem even aan toen hij een vraag wilde stellen en haar ogen volgden het rooster dat op het papier was afgedrukt. ''Aardrijkskunde?'' Ze fronste even en dacht na –– het was wel een tijdje geleden dat ze in het gebouw rondliep door de zomervakantie. ''Even kijken.. Helemaal rechtdoor, daarna naar rechts en dan naar links. Als het goed is vind je dan ergens in die rij dit lokaal, maar je moet mij niet de schuld geven als ik het fout heb.'' zei ze met een lichte lach. Jace was nu toch te laat, nu kon ze er niks meer aan doen en ze ging er niet bepaald meer moeite voor doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.