Hmhm, dat is altijd moeilijk. Ik probeer dat ook te skippen, ik heb nu ook moeite met alles te beschrijven HAHAH. Het liefst skip ik werkdagen. :')
Mja. Anders doe je dat Mats moet trainen en dan gaan ze samen?
Indeed. En oh, dat's wel een ideetje ja!
EN JA JOH MICHELLE IS BAE HAHAHA
EN JE HOOFDSTUK IS GOED
Ik wil OS schrijven, maar ik heb een aantal en die zijn net geplaatst en dan ga ik me schuldig voelen tegen diegene die er al vet lang staan maar die zijn moeilijk HAHAHAHAH.
you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about
Misschien moet ik er gewoon meerdere delen van maken. Dan kan ik het eerste deel al online zetten want ik zei dat het zesduizend soorden zou worden vorige week en dat was al veel maar het gaat er nu dus al overheen en oei. Ik moet nog zoveel. Ik hen nog niet eens meer als voorspel geschreven.
Mukey schreef: Ik wil OS schrijven, maar ik heb een aantal en die zijn net geplaatst en dan ga ik me schuldig voelen tegen diegene die er al vet lang staan maar die zijn moeilijk HAHAHAHAH.
Zephyrus schreef:
Misschien moet ik er gewoon meerdere delen van maken. Dan kan ik het eerste deel al online zetten want ik zei dat het zesduizend soorden zou worden vorige week en dat was al veel maar het gaat er nu dus al overheen en oei. Ik moet nog zoveel. Ik hen nog niet eens meer als voorspel geschreven.
Jaaa jaaa doe omg alkjfsdlkjfd. En nee, ik weet zeker dat ik niet teleurgesteld ga worden alkfjsldkjf.
Jup. Dat vind ik wel een goed idee. ^^ Ik ga nu sowieso de makkelijkste schrijven, die van Gab doe ik daarna en dan een andere makkelijke. En dan hou ik twee moeilijke over. :')