• LOUIS IS MN BAE

    wie is de grootste klojo?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McDonell schreef:
    (...)

    HAHAHAHA SAME.
    kan ik het btw via fb sturen want dan heb je geen geklooi met die codes.


    Huh ja idk? Maar je kan het toch gewoon hier droppen en dan klik ik op quote en dan kopieër ik het?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mukey schreef:
    (...)

    Huh ja idk? Maar je kan het toch gewoon hier droppen en dan klik ik op quote en dan kopieër ik het?


    HAHAAHHA JA TRUE LAAT MAAR


    Danmarks Dynamite.

    hey poeperd, je gaat niet geloven hoe lang ik over dit berichtje heb zitten tobben. Niet omdat ik het niet durfde te sturen ofzo, maar meer omdat ik niet precies wist wat ik moest zeggen. Maar nu heb ik mij er toch aan gewaagd en ik ga het afmaken ook. Haha. Maar goed, waarvoor ik dus in je gastenboek kwam, was en is om te zeggen hoeveel ik van je hou. De laatste paar weken, maanden, waren echt fantastisch met jou. 5SOS was fantastisch, Echosmith was fantastisch. Je sjaal die weg was en onze haar kleuren en onze slappe lach. En ook die keer dat we in een hella mega lange rij stonden en we gingen huilen. Oké nee grapje, maar stiekem wel. En die keer dat we een spandoek gingen maken, om hem niet te gebruiken. Ja, wat zijn wij toch klojo's. En jaaa, het zit nog allemaal fris in mijn geheugen, want ik had het zo naar mijn zin. En nu dat het weer ietsjes slechter met mij gaat en jij mij oppept en zegt dat ik door moet zetten, dat is iets wat ik zo mega veel waardeer en het doet mij echt heel erg goed. En ik vind je gewoon een fantastische klojo. Het schrijven met jou is altijd zo leuk en ik weet niet, je bent gewoon een awesome kind. – En dan komen er ook nog eens leuke dagen, volgende maand en in Mei volgend jaar op vakantie. En ik kan gewoon niet wachten om je weer te zien. Ja, ik ben lekker emotioneel bezig, ik weet het. Maar ik wilde gewoon eventjes laten blijken dat je echt super super veel voor mij betekent en nog meer voor mij bent gaan betekenen sinds vorig jaar enzo. Je snapt me wel, poep. Nou, swaggergurl63, dit was het dan. Binnenkort [ooit] gaan we samen een donut eten en lachen. Ik hou van je, lieve Piekie. <3
    – Ps. Je bent zeker weten de Mikey to my Lukey.


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    HAHAAHHA JA TRUE LAAT MAAR


    HAHAHAHAHAHA KLOJO :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is best wel klojo's, want in je gb staat die mooier dan in een blog HAHAHA. Struggles.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mukey schreef:
    Het is best wel klojo's, want in je gb staat die mooier dan in een blog HAHAHA. Struggles.


    True, zal ik er nog een dialoog onder schrijven. HAHAHAHA GRAPJE.


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    True, zal ik er nog een dialoog onder schrijven. HAHAHAHA GRAPJE.


    HAHAHAHAHAHA. omg. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lol ik ga mijn story rond 12 uur in de spotlight zetten denk ik, hopelijk blijft die dan lang vooraan staan. :'D
    Ik ga Muke trouwens ook wel activeren nu, anders vergeet ik het straks weer. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hahaha jij bent lekker bezig. Ik doe ook zeshonderd dingen tegelijk meh.


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    Hahaha jij bent lekker bezig. Ik doe ook zeshonderd dingen tegelijk meh.


    Damnit. HAHAHA. Ik ga zo maar is kijken of ik ook weer een OS kan doen. oef.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben bijna klaar met B&C. (:


    Danmarks Dynamite.

    Hij is wel kort en idk of het goed is.


    Danmarks Dynamite.

    Ik zit hier met oortjes in maar heb niet eens muziek aan HAHAHA.

    Ik ga kijken Gab oeeeeeeh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    PIEKIE, WIL JIJ NOG IETS IN DE SPOILER ZETTEN? HM. OF DOEN WE GEEN SPOILER?


    Danmarks Dynamite.

    Little Lukey is zo zielig. LKFJDSLFKAJF.
    Nah. Hoeft niet toch als we niets hebben? Ik had bij mijn hoofdstukje ook geen spoiler. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you