• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Deze rpg is al eens eerder geopend, maar toen doodgelopen. Op aanvraag heb ik dit topic nu weer opnieuw geopend. Het verschi deze keer is echter dat je niet persé een rol hoeft van iemand uit de familie's, maar dat je personage ook alleen of met een vriendengroepje in het huis van de Hawaiiaanse familie op vakantie komt.
    rollen:
    • Cilian Jones • Larkin
    • Jones • Blurrierface
    • Jones • Raccoon
    • Parker • 901FreeAtLast
    • Parker • Superior
    • Parker • Burritos
    • Nanea 'Nana' Mahina Sulunga • Curia
    • Haï Sulunga • GusWaters
    • Sulunga • _SuRvIvOr_
    • Sulunga • AlisonAriaEmily
    • Sulunga • serein
    • Sulunga • Raccoon
    Solitaire


    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door mij, phoeni
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje:
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.




    ]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 11:19 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Okay.
    Ik zal kijken wanneer het lukt om Felicia af te maken c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik hoop dat ik haar vanavond af kan maken anders word het zaterdag of zondag (morgen naar Guus Meeuwis <3)


    I am not as think as you drunk I am

    OH OH OH MAG IK EEN MEISJE? (van de Jones kant) als ik het goed begrijp is dit een MSV right?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 13:31 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Wie geeft er me dan toestemming voor mijn rol? Sorry gewoon wat verward


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Wie geeft er me dan toestemming voor mijn rol? Sorry gewoon wat verward


    Ik en phoeni zet je er gewoon bij c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    we hebben nu al wel erg veel meisjes of ligt dat aan mij, in verhouding tot jongens? D:


    I am not as think as you drunk I am

    GusWaters schreef:
    Mag ik dan misschien de zoon van de hawaiiaanse familie?
    (met andere woorden de broer van nanea sulunga)


    hey broer(tje?) c:


    ps. Is het ook zo dat de eigenaren ook het landhuis voor de gasten schoonmaken etc. en bijvoorbeeld ook voor ontbijt of avondeten zorgen? Want Nanea houdt van koken c:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 20:53 ]


    I am not as think as you drunk I am

    Nvm, sorry Flo maar ik ga het toch niet kunnen managen :c.


    I just caught the wave in your eyes

    Crystaline schreef:



    Familie:
    Sulunga, de Hawaiiaanse familie die eigenaar zijn van het huis.

    Naam:
    Nanea 'Nana' Mahina Sulunga

    ~Nanea, Hawaiiaanse naam die plezierig of ontspannend betekent
    ~Nana, haar Amerikaanse naam die gratie betekent.
    ~Mahina, tweede Hawaiiaanse naam die maan betekent.

    door gasten wordt Nanea meestal Nana genoemd omdat dat voor hen lekkerder bekt.

    Leeftijd:
    Net 17 jaar

    Karakter:
    Nana is een levensgenieter en een rasechte optimist, ze wil blij, gelukkig en tevreden kunnen zijn. "Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen." dit doet Nana dan ook met hart en ziel. Ze geniet graag van de mooie dingen van het leven en vermijd pijn liever door naar de zonnige kant te kijken of alles, zoals relaties, op de oppervlakte te houden. Als iemand anders in de put zit, zal Nana degene zijn om hem of haar op te vrolijken. Ze ziet zichzelf als erg optimistisch en snapt niet waarom je dingen zo zwaar zou maken of er zo moeilijk over zou doen. Ook ziet Nana een wereld vol mogelijkheden, ze is altijd op zoek naar iets nieuws, iets leukers en iets spannenders, hierdoor raakt ze snel verveeld en heeft dan ook nog niet vaak lange relaties gehad doordat ze het al snel niet meer spannend of opwindend vond. Nana houdt van een uitdaging en wilt niet dat alles op een gouden dienblad aan haar wordt aangereikt. In relaties zal zij het dan ook fijn vinden als de ander 'hard to get' is, en meerdere lagen heeft en haar keer op keer kan verassen.
    Nana houdt zielsveel van plannen voor de toekomst maken maar komt daardoor vaak niet tot het uitvoeren daarvan waardoor het alleen bij dromen blijft.
    Nana's sterke punten zijn haar spontaniteit, haar charme, haar optimisme, ze is sprankelend en speels.
    Nana's zwakke punten zijn haar impulsiviteit, haar onverantwoordelijkheid, haar iet wat narcistische trekjes (met haar charme kan ze iedereen inpakken, houdt soms geen rekening met anderen en heeft aandacht nodig), ze kan oppervlakkig zijn en zichzelf verliezen in onrealistische dromen.
    Nana moet leren om haar enthousiasme wat te temperen, meer betrokken te zijn bij anderen (dus meer de diepte induiken, zichzelf meer openstellen en niet van figuurlijk van bloem naar bloem vliegen als een bij), haar plannen daadwerkelijk uitvoeren en een stuk nuchterder zijn.

    Uiterlijk:
    Nana heeft een lichtgetinte huid die er altijd zongebruind uitziet, haar huid is hier en daar bespikkelt met kleine moedervlekjes en er verschijnen vaak sproetjes op haar neus door de zon. Naast een getinte huid heeft Nana bijpassende donkere haren die in golven tot over de helft van haar rug vallen. Meestal laat ze haar haren gewoon voor wat ze zijn maar voor feestjes wilt ze het nog wel eens extra krullen en met koken of surfen draagt ze het in een sportieve paardenstaart. Ze heeft een gezicht met scherpe vormen, strakke kaaklijn, een sterke neus en opvallende wenkbrauwen. Toch is haar gezicht niet hard te noemen want de scherpe vormen worden wat fijner door haar volle, zachte lippen. Nana heeft donkerbruine, amandelvormige ogen met een glinstering erin die haar iets speels geven. Haar kledingstijl is vrij opvallend doordat ze graag kleurige kleding draagt omdat dat mooi bij haar huidskleur past. Deze kleding is vrij luchtig en bohemianlike.
    Op haar rug (tussen haar schouderbladen) heeft ze een open hand getatoeëerd, ook wel het handje van Hamsa of Fatima genoemd. Dit staat voor vrede en geluk.




    Extra:
    Ze surft graag, houdt van koken (en verzorgt dan ook vaak samen met haar moeder het eten) en drinkt graag kokosmelk of fruitwijn van ananas. Ze houdt van bloemen.
    Ze maakt niet graag schoon, houdt niet van serieuze dingen zoals school of huiswerk en vind de geur van aangebrand vlees of eten verschrikkelijk vies (en zal het ook nooit eten).


    Goed zo?


    I am not as think as you drunk I am

    Familie:
    Sulunga, de Hawaiiaanse familie die eigenaar zijn van het huis.



    Naam:
    Haï Sulunga

    Leeftijd:
    20 jaar

    Karakter:
    Haï is iemand die altijd open staat voor avontuur. Hij houdt er van om nieuwe dingen te ontdekken en daarvoor is een beetje spanning nodig. Dit is eigenlijk een eigenschap van vroeger die hij nooit is kwijtgespeeld. Haï vond het vroeger al fantastisch om elke keer toch maar net iets verder te gaan dan eigenlijk mocht.
    Haï is best serieus. Hij denkt vaak na over de toekomst en is niet direct de eerste persoon die gek zal doen. Het is niet dat hij daar geen zin in heeft. Het is gewoon omdat hij net 20 geworden is en nu het gevoel heeft dat hij dan echt wel serieus en volwassen moet zijn. Daardoor wordt hij soms als saai gezien.
    Het voordeel is wel dat je weet dat Haï het altijd serieus meent als hij met je praat,...
    Zo zou hij nooit gewoon met wat meisjes flirten als hij niet denkt dat er iets mooi uit zou kunnen bloeien in de toekomst. Bovendien kan Haï wel eens grappig of gek doen, alleen moet je daarvoor eerst echt goed bevriend zijn met hem voor hij zich zo zal gedragen.
    Verder is Haï een echte romantische ziel. Voor een meisje zal hij dus altijd extra hard zijn best. Een date met Haï zullen de meesten niet snel vergeten.

    Uiterlijk:
    Haï heeft donkere haren die vaak wat omhoogstaan. Ook zijn wenkbrauwen en ogen zijn vrij donker. Dit alles staat in contrast met zijn lichte huid. Haï heeft wel een gespierd lichaam, maar gewoon natuurlijk. Het is niet zo dat de spieren bij wijze van spreken uit zijn lichaam springen.
    Haï heeft een gemiddelde lengte.

    Extra:
    Haï kan een beetje gitaar spelen en hij surft graag.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 7:48 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Familie:
          Jones.
    Naam:
          Cara Jessica Jones.
    Leeftijd:
          Achttien jaar.
    Karakter:
         
    Uiterlijk:
         
    Extra:
         


    Cara Delevingne of Taylor Momsen? Hmmmm.


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik iemand van de Sulunga familie? Een van de bewoners dus??


    I solemly swear I'm up to no good.

    @hecuba Cara delevingne (cause i love her)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mag ik een meisje reserveren van de fam Parker?

    Mag ik een zoon ( 22) en een dochter (16/15) reserveren c;

    De zoon bij de familie Jones maybe en de dochter bij het hawaïaanse gezin ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH