• Geen idee of dit hier moet; maar heeft iemand enig idee waar ik een goed en actief rpg forum kan vinden, naast Quizlet? Ik merk de laatste tijd dat de mensen op Quizlet niet meer zo actief zijn.

    Het maakt opzich niet uit wat voor RPG het is, maar Harry Potter, Percy Jackson en Lord of the Rings zijn zeker een van mijn favorieten. Als een van jullie daar een goed forum van hebben, heel graag!

    Engels of Nederlands maakt niet uit!


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik ben niet zo thuis in RPG's, maar een user hier op Q, Assassin, heeft een eigen forum gestart. Geen idee hoe actief het inmiddels is, maar hier kun je dat vinden. (:
    Verder zou ik het echt niet weten. Op Tumblr wordt wel veel met RPG gedaan, maar dat werkt wel wat anders dan hier op Quizlet, geloof ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ben niet zo thuis in RPG's, maar een user hier op Q, Assassin, heeft een eigen forum gestart. Geen idee hoe actief het inmiddels is, maar hier kun je dat vinden. (:
    Verder zou ik het echt niet weten. Op Tumblr wordt wel veel met RPG gedaan, maar dat werkt wel wat anders dan hier op Quizlet, geloof ik.


    Het forum ziet er wel netjes uit, helaas niet erg actief. Jammer.
    Ik had ook al heel google afgezocht naar goede forums, maar kon niet veel vinden. Misschien dat ik dan toch maar Tumblr een kans moet geven. Alsnog bedankt!


    "We accept the love we think we deserve."

    Tawariell schreef:
    (...)

    Het forum ziet er wel netjes uit, helaas niet erg actief. Jammer.
    Ik had ook al heel google afgezocht naar goede forums, maar kon niet veel vinden. Misschien dat ik dan toch maar Tumblr een kans moet geven. Alsnog bedankt!

    Same, behalve dat met Tumblr dan ;p
    kan niets leuks vinden ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tawariell schreef:
    (...)

    Het forum ziet er wel netjes uit, helaas niet erg actief. Jammer.
    Ik had ook al heel google afgezocht naar goede forums, maar kon niet veel vinden. Misschien dat ik dan toch maar Tumblr een kans moet geven. Alsnog bedankt!


    Hee dat is mijn forum, ghehe. 8D Het is inderdaad niet zo actief, het staat ook nog niet zo lang online. Ik hoop wel dat het nog actiever gaat worden.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Hee dat is mijn forum, ghehe. 8D Het is inderdaad niet zo actief, het staat ook nog niet zo lang online. Ik hoop wel dat het nog actiever gaat worden.


    Oh, wacht, ik had natuurlijk Furiosa moeten zeggen. Sorry, ik ga er nog automatisch vanuit dat je Assassin heet. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hey @Furiosa, als ik op de link klink krijg ik "Deze webpagina is niet beschikbaar" :(


    Spinning around, I'm weightless.

    Square schreef:
    (...)

    Oh, wacht, ik had natuurlijk Furiosa moeten zeggen. Sorry, ik ga er nog automatisch vanuit dat je Assassin heet. :'D


    Assassin is altijd goed, joh. Ik ga toch altijd terug naar die naam.


    Your make-up is terrible

    Hecuba schreef:
    Hey @Furiosa, als ik op de link klink krijg ik "Deze webpagina is niet beschikbaar" :(


    Doet hij het zo wel?


    Your make-up is terrible

    "Er kan geen beveiligde verbinding tot stand worden gebracht, omdat deze site een niet-ondersteund protocol gebruikt."

    Nope :c


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba, dat is nogal raar, gezien het een standaard is die door alle moderne browsers zou moeten worden ondersteund. Wat gebruik jij om op de website te komen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Google chrome, dus ik vind het ook al zo apart :c
    Ik ga IE niet riskeren aangezien er nog windows XP op dit geval staat, misschien met firefox hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Google chrome, dus ik vind het ook al zo apart :c
    Ik ga IE niet riskeren aangezien er nog windows XP op dit geval staat, misschien met firefox hehe
    Das al helemaal raar, gezien Chrome het juist zou moeten ondersteunen. Zelfs IE6 werkt met mijn website (wat een wonder is). Het kan zijn dat er een fout zit in jou Chrome versie, heb je de allernieuwste versie? Dit kun je zien door "chrome://chrome/" in je adresbalk te typen en op enter te drukken. Je zou "Versie 43.0.2357.81 m" moeten hebben.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 19:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ga ik proberen! Dankje (:


    Spinning around, I'm weightless.

    nog niet, grrrr.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    nog niet, grrrr.
    Je hebt dus de nieuwste versie van Chrome en Windows XP? How weird... Ik zal er wel voor zorgen dat je via een onbeveiligde verbinding op het forum kan komen. Geef me een momentje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.