• Ik ben bezig met het organiseren van een Quizlet Festival - Questival - en ik heb nu een site gemaakt, hij is nog niet af, maar ik heb wat hulp nodig!

    Zouden jullie jullie mening kunnen geven over de lay-out/teksten etc. want ik wil weten of het nu duidelijk wordt wat voor een soort festival het is en of het een beetje aanspreekt!

    + ik ben nog opzoek naar goede afbeeldingen voor de site, dus als je ideeën hebt, let me know!

    De site

    Alle inbreng is welkom! Er is trouwens ook een mobiele versie!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 12:05 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind de site heel leuk! (:
    Hij is mooi en overzichtelijk, plus alles is goed uitgelegd. ^^

    Ah damn ik ben te jong.


    wat was dit ookalweer

    Als ik er even snel doorheen ga, ziet het er prachtig uit! Knap gedaan. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    LiamJamesPayne schreef:
    Ik vind de site heel leuk! (:
    Hij is mooi en overzichtelijk, plus alles is goed uitgelegd. ^^

    Ah damn ik ben te jong.

    Dank je!

    Het is een doelgroep, je bent ook welkom als je jonger bent (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 11:52 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nawh, de naam; Questival. Me like it alot.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    De website laadt trouwens wel heel langzaam bij mij. Ik denk dat het niet aan mijn laptop ligt, omdat alle andere sites die ik open snel laden.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    De website laadt trouwens wel heel langzaam bij mij. Ik denk dat het niet aan mijn laptop ligt, omdat alle andere sites die ik open snel laden.

    Klopt, dat is bij mij ook zo, ik weet niet hoe dat komt ;c Het is de eerste keer dat ik zoiets doe, dus het was ook al een hele hoop gepuzzel met het uploaden en zo haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat awesome dit :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    + ik ben nog opzoek naar goede afbeeldingen voor de site, dus als je ideeën hebt, let me know!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Echt een hele mooie site! Knap gedaan!


    Enjoy life

    Het ziet er echt heel mooi uit. Het laadt inderdaad wel traag, maar dat is echt het enige wat ik eraan op te merken heb. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is bij inschrijving noodzakelijk dat er het schrijfmateriaal bijgeleverd geleverd wordt. Zonder schrijfmateriaal kunnen we de inschrijving niet goedkeuren.


    Dat staat boven de inschrijvingen en dat is niet echt een goede zin natuurlijk. Verder vind ik het een hele mooie site!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bosie schreef:
    (...)

    Dat staat boven de inschrijvingen en dat is niet echt een goede zin natuurlijk. Verder vind ik het een hele mooie site!

    Dank je! Zulk soort fouten zullen er inderdaad nog in zitten, bedankt dat je hem even uitlicht, ik ga hem meteen aanpassen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    De site gaat er heel eventjes uit ^^

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 12:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind hem te wit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik vind hem te wit.

    Er komen nog plaatjes bij, dus dan zal dat ook al beter zijn (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.