• Het paarse hoesje van mijn mobiel is toe aan vervanging. En dit keer wil ik een keer een mooier hoesje. Dus ik dacht.. waarom zou ik er niet zelf eentje bewerken naar mijn smaak? Ik heb besloten dat ik een zwart hoesje wil, maar daarop zou ik graag een quote willen hebben. Dus een zwart hoesje met een witte achtergrond en dan zwarte letters.

    Hebben jullie leuke, korte quotes die ik voor op het hoestje zou kunnen zetten? Het hoeft niet per se al in een plaatje te staan met zwarte letters, maar dat mag natuurlijk wel. Of gewoon met een andere achtergrond en dat je het plaatje hier erop zet, dat mag ook. Als ik maar een kort tekstje heb. De tekst mag over van alles gaan. Diepzinnig vind ik altijd wel pretty, maar liever niet iets ''kinderachtigs'' (ik weet zo even geen andere benaming) als 'I love bananas'.

    Wat ik ook heel leuk zou vinden, is een mooie korte poem. Dus als je dat kunt vinden, dan ben ik ook blij!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 19:22 ]


    Pretty is just a pretty word.




    26 - 02 - '16

    Sibyl schreef:




    Je begon zo mooi serieus, haha.


    Pretty is just a pretty word.

    Marijsel schreef:
    (...)
    But.. that's my heartbreak song? *pruillip*


    Ahww I'm sorry D: -- maar hij is wel leuk, tho. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bedankt dat iedereen hier me helpt. Daar ben ik iedereen dankbaar voor!
    En Qingsel, you are right.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 18:10 ]


    Pretty is just a pretty word.





    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Marijsel schreef:
    (...)
    Je begon zo mooi serieus, haha.


    Ik vind het einde juist zo mooi c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    EyelessJack schreef:



    Tenzij je die doos met chocolaatjes al eens hebt gehad, zoals de Merci chocolaatjes. De smaak cappuccino is het lekkerste c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]



    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]




    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…




    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Reality leaves a lot to the imagination.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De liefde is geduldig en vol goedheid.
    De liefde kent geen afgunst, geen ijdel vertoon en geen zelfgenoegzaamheid.
    Ze is niet grof en niet zelfzuchtig, ze laat zich niet boos maken en rekent het kwaad niet aan.
    Ze verheugt zich niet over het onrecht maar vindt vreugde in de waarheid.
    Alles verdraagt ze, alles gelooft ze, alles hoopt ze, in alles volhardt ze.

    Die vind ik zelf wel mooi. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    "If you're going through hell, keep going."
          -- Winston Churchill.


    † Love? I want to sleep.