• Het paarse hoesje van mijn mobiel is toe aan vervanging. En dit keer wil ik een keer een mooier hoesje. Dus ik dacht.. waarom zou ik er niet zelf eentje bewerken naar mijn smaak? Ik heb besloten dat ik een zwart hoesje wil, maar daarop zou ik graag een quote willen hebben. Dus een zwart hoesje met een witte achtergrond en dan zwarte letters.

Hebben jullie leuke, korte quotes die ik voor op het hoestje zou kunnen zetten? Het hoeft niet per se al in een plaatje te staan met zwarte letters, maar dat mag natuurlijk wel. Of gewoon met een andere achtergrond en dat je het plaatje hier erop zet, dat mag ook. Als ik maar een kort tekstje heb. De tekst mag over van alles gaan. Diepzinnig vind ik altijd wel pretty, maar liever niet iets ''kinderachtigs'' (ik weet zo even geen andere benaming) als 'I love bananas'.

Wat ik ook heel leuk zou vinden, is een mooie korte poem. Dus als je dat kunt vinden, dan ben ik ook blij!

[ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 19:22 ]

Pretty is just a pretty word.

Een hele grote uitdaging. Ik kom er zelf ook niet uit en ik heb al zoveel gezocht. ;c

En Erieka, ik wil ook liever niet ''te depressieve'' quotes, zoals die middelste, omdat mensen toch naar de tekst op mijn hoestje zullen kijken en ja.. dat is ongemakkelijk dan, denk ik. x)

Aatrox schreef:
    "Rozen zijn rood,
    Viooltjes zijn blauw,
    Dit gedicht rijmt niet,
    Koelkast"

Haha, nee geintje. Ik zal even kijken voor je :Y)

Ohja ^^
    Ik blijf een favoriet daarvan hebben:

Rozen zijn rood,
    Viooltjes zijn blauw,
    En dit is een steen

(er hoort nog een plaatje bij maar te lui om te zoeken)

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Marijsel schreef:
    Een hele grote uitdaging. Ik kom er zelf ook niet uit en ik heb al zoveel gezocht. ;c

En Erieka, ik wil ook liever niet ''te depressieve'' quotes, zoals die middelste, omdat mensen toch naar de tekst op mijn hoestje zullen kijken en ja.. dat is ongemakkelijk dan, denk ik. x)

Sorry, ik klikte willekeurige dingen aan, ik keek niet echt goed :W

26 - 02 - '16

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Neminis schreef:

Zoiets, ja. Deze vind ik echt beautiful, maar is het denk ik net niet. :'D

[ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 17:57 ]

26 - 02 - '16

Ah ok!

Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

Sibyl schreef:
    (...)

Ohja ^^
    Ik blijf een favoriet daarvan hebben:

Rozen zijn rood,
    Viooltjes zijn blauw,
    En dit is een steen

(er hoort nog een plaatje bij maar te lui om te zoeken)

Je mag ook serieus mee zoeken hoor, Julia. (wbw)

26 - 02 - '16

"Bas timing is timing as well."

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Deze verplicht ik je :Y)

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Marijsel schreef:
    (...)
    Je mag ook serieus mee zoeken hoor, Julia. (wbw)

Maar ik haat serieuze quotes xd

Yeah we all shine on, like the moon, and the stars, and the sun.
    • John Lennon

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Qingsel schreef:
    Deze verplicht ik je :Y)

But.. that's my heartbreak song? *pruillip*