• Beste users,

    Het is zover. De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 20 van de 87 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 20 users hartelijk feliciteren met hun prestatie! Aan de andere users die zich hadden aangemeld willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of ze door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen dat hij door of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of ze door zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.


    Groetjes, de crew

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 16:21 ]


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Scandal schreef:
    (...)
    Jij hebt het topic al helemaal geanalyseerd. :Y)


    Ik had op de meeting toch al duidelijk gemaakt dat ik topics en users volledig analyseer?:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Succes allemaal!!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Heel veel succes iedereen!


    Because I love him, do I need another reason?

    Succes iedereen!


    Physics is awesome

    Succes alle 20 users!


    Stop Wishing. Start Doing.

    Graysons schreef:
    Succes allemaal!!


    .......

    Succes iedereen!


    obsessive rage

    En, al meer info? :-)


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Noledam schreef:
    En, al meer info? :-)


    De tweede ronde is nog bezig.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    De tweede ronde is nog bezig.


    Het lijkt mij dat er een nieuw topic komt, mochten de nieuwe bèta's bekend zijn. Toch? ;3


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Het lijkt mij dat er een nieuw topic komt, mochten de nieuwe bèta's bekend zijn. Toch? ;3


    Ja, inderdaad -- dat is altijd het geval, als ik me niet vergis.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De tweede ronde is inderdaad nog bezig. Zondag loopt de deadline af. Dan moeten de bèta's nog nakijken en de verschillende kandidaten bespreken. Dus je moet nog wel even wachten. =)

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juni 2015 - 17:55 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury