• Beste users,

    Het is zover. De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 20 van de 87 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 20 users hartelijk feliciteren met hun prestatie! Aan de andere users die zich hadden aangemeld willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of ze door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen dat hij door of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of ze door zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.


    Groetjes, de crew

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 16:21 ]


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Ik ben sowieso niet door, want ik deed niet mee. Haha, maar veel succes aan iedereen die wel meedoet. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Square schreef:
    Succes, tweede ronde mensen! *O*

    En vat het niet al te hard op als je het niet hebt gehaald. Er komt altijd nog een kans en in de tussentijd zul je alleen maar beter worden. ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    Heel veel succes iedereen! Ik ben benieuwd wie er gekozen zullen worden.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Succes iedereen!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sibyl schreef:
    Succes iedereen!

    Hè, shit, ik ben niet door. Naja, dan had ik me maar op moeten geven als ik graag een kans wilde maken. :Y) ghehe

    Succes aan iedereen in de tweede ronde! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heeeeel veel succes iedereen die door is! ^^
    En aan de mensen die niet door zijn; volgende keer beter! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Veel succes allemaal.


    •

    Succes!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Heel veel succes iedereen!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yes ik ben door! *O*
    Oh wait what? :W

    Veel succes mensjes. Ik ben stiekem wel heel erg benieuwd wie het allemaal is en welke uiteindelijk door deze ronde zullen geraken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dormiveglia schreef:
    Heel veel succes iedereen!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zie nu heel veel mensen dit denken:
    ''Moderators/beta's pesten deelnemers tijdens het nakijken, laten wij ze nu pesten door ze telkens een klein hartaanvalletje te bezorgen door te zeggen dat we wel/niet door zijn terwijl we niet eens meededen.''


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    Ik zie nu heel veel mensen dit denken:
    ''Moderators/beta's pesten deelnemers tijdens het nakijken, laten wij ze nu pesten door ze telkens een klein hartaanvalletje te bezorgen door te zeggen dat we wel/niet door zijn terwijl we niet eens meededen.''

    Jij hebt het topic al helemaal geanalyseerd. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury