• Mijn moeder en ik hadden het laatst over de huidverzorging van mijn gezicht, iets wat ik de laatste tijd niet meer doe omdat ik niet zo goed weet welke huid ik heb. Nu is mijn moeder zo lief geweest om de 3-step intro kit skin type(waarom altijd van die lange namen?) van Clinique te kopen, maar ik vroeg mij af of iemand ervaring mee heeft. Want mijn moeder had er verschillende meningen over gelezen zei ze.

    Dus heeft iemand van jullie ervaring met de 3-step intro kit skin type van Clinique?

    Voor de mensen die nieuwsgierig zijn hoe het eruit ziet, ik heb een afbeelding onder de spoiler gezet.


    Physics is awesome

    Ik gebruik Louis Widmer en als ik eens een puistje heb dan gebruik ik Epiduo, maar dat moet de dokter wel voorschrijven. Ik denk dat je echt zelf moet uitzoeken wat het best bij jou past! Ik heb ook al heel wat geprobeerd. Het is goed dat je aan anderen raad vraagt! Zo kan je ze allemaal eens uittesten en kijken wat het beste voor je is :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik gebruikte vroeger vooral Nivea dat niet echt slecht was, maar ik heb onlangs een pakketje gekocht bij Yves Rocher, en sinds ik dat gebruik is mijn huid echt stukken beter ^^ Ze hebben speciale lijnen voor vette, droge, gemengde en gevoelige huid. Ik gebruik die voor gemengde en vind het echt super ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.