• Hoi allemaal,

    Een tijdlang deed ik met iemand anders op Quizlet 'schrijfbattles.' Dat betekent dat we samen gingen schrijven en dan steeds doorgaven hoeveel woorden we hadden, terwijl we eerder dan de ander klaar probeerde te zijn. Voor mij werkte dit altijd erg motiverend.

    Mijn schrijfmaatje heeft nu alleen geen tijd meer, waardoor ik merk dat ik ook minder schrijf en dat vind ik jammer. Dus bij deze de vraag of er iemand is die denkt dat dit ook motiverend voor hem/haar werkt. Misschien dat we een klein groepje kunnen maken als hier meer animo voor is. =)

    Ik weet dat er hier ook een topic voor bestaat, maar Q werkt veel te afleidend voor mij als ik schrijf, dus ik blokkeer Q dan vaak voor een (half) uurtje. Ik doe het altijd via de Facebookchat, dus alvast sorry voor degenen die daar niet aan doen. ;c
    Edit: Square heeft nu ook een Whatsappgroep ervoor aangemaakt! Als je daar bij wilt dan kun je haar een PB'tje sturen met je nummer.

    Facebookchat
    Athelstan [Natas]
    Dylazing [Sylvie]
    Wiarda [Jip]
    Shelina [Evelien]
    Aatrox [Erieka]
    Grohl [Leah]
    Bostick [Kyle]


    Whatsapp
    Square [Inge]
    901FreeAtLast [Noa]
    Blurryface [Aimée]
    Mylintis [Nina]
    xClaudiaaa [Claudia]
    xBoobear []
    Wiarda [Jip]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 9:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 18:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Grohl schreef:
    Zou dat niet Chelina zijn? Lijkt me trouwens een supertof idee!

    Dunno, die heeft hier niet gereageerd :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Athelstan schreef:
    (...)
    Dunno, die heeft hier niet gereageerd :p


    Dunno, ik ken hier maar twee Eveliens en van de andere zou je wel wete dat zij het was, denk ik. :'D Anywhow, wil je me ook toevoegen aan de chat?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Dunno, ik ken hier maar twee Eveliens en van de andere zou je wel wete dat zij het was, denk ik. :'D Anywhow, wil je me ook toevoegen aan de chat?

    Doe ik c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou graag in de Whats app groep willen indien mogelijk!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Ik zou graag in de Whats app groep willen indien mogelijk!


    Als je mij een pb met je nummer stuurt, dan voeg ik je toe. ^^

    En Natascha, wil jij nog in de Whatsappgroep?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 20:28 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Als je mij een pb met je nummer stuurt, dan voeg ik je toe. ^^

    En Natascha, wil jij nog in de Whatsappgroep?

    Oh sorry, ik vergat te antwoorden! Maar dat hoeft niet, ik ben niet zo'n Whatsapp fan. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heet Aimée btw. ^^


    Caution first, always.

    Athelstan schreef:
    (...)
    Oh sorry, ik vergat te antwoorden! Maar dat hoeft niet, ik ben niet zo'n Whatsapp fan. c;


    Oké. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit klinkt als een goed idee. Ik ben de komende drie weken ongeveer heel druk maar voor daarna klinkt het echt als iets dat ontzettend motiverend werkt.
    Ik heb niet eens facebook, dus Square, mijn nummer komt eraan ;)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    Dit klinkt als een goed idee. Ik ben de komende drie weken ongeveer heel druk maar voor daarna klinkt het echt als iets dat ontzettend motiverend werkt.
    Ik heb niet eens facebook, dus Square, mijn nummer komt eraan ;)


    Awesome! Ik heb je toegevoegd. ^^
    (Hoop ik tenminste, haha. Anders zit er nu een heel verward persoon in de appgroep.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Awesome! Ik heb je toegevoegd. ^^
    (Hoop ik tenminste, haha. Anders zit er nu een heel verward persoon in de appgroep.)


    Nee hoor, het klopt wel ;)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2019 - 16:19 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mag ik ook in de appgroep? Dan doe ik het gewoon allebei. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind dit wel een handig idee. Ik wil ook wel in de appgroep. Ik pb mn nummer even :)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.