• Hoi allemaal,

    Een tijdlang deed ik met iemand anders op Quizlet 'schrijfbattles.' Dat betekent dat we samen gingen schrijven en dan steeds doorgaven hoeveel woorden we hadden, terwijl we eerder dan de ander klaar probeerde te zijn. Voor mij werkte dit altijd erg motiverend.

    Mijn schrijfmaatje heeft nu alleen geen tijd meer, waardoor ik merk dat ik ook minder schrijf en dat vind ik jammer. Dus bij deze de vraag of er iemand is die denkt dat dit ook motiverend voor hem/haar werkt. Misschien dat we een klein groepje kunnen maken als hier meer animo voor is. =)

    Ik weet dat er hier ook een topic voor bestaat, maar Q werkt veel te afleidend voor mij als ik schrijf, dus ik blokkeer Q dan vaak voor een (half) uurtje. Ik doe het altijd via de Facebookchat, dus alvast sorry voor degenen die daar niet aan doen. ;c
    Edit: Square heeft nu ook een Whatsappgroep ervoor aangemaakt! Als je daar bij wilt dan kun je haar een PB'tje sturen met je nummer.

    Facebookchat
    Athelstan [Natas]
    Dylazing [Sylvie]
    Wiarda [Jip]
    Shelina [Evelien]
    Aatrox [Erieka]
    Grohl [Leah]
    Bostick [Kyle]


    Whatsapp
    Square [Inge]
    901FreeAtLast [Noa]
    Blurryface [Aimée]
    Mylintis [Nina]
    xClaudiaaa [Claudia]
    xBoobear []
    Wiarda [Jip]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 9:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 18:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Via een Whatsapp groep lijkt mij het fijner! FB doe ik niets meer mee en anders is mijn ma zo van: ''Waarom voeg je vreemde mensen toe?'' So, FB isn't it for me. Maar motivatie heb ik ook nodig ja!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Natas, vind je het dan goed als ik een Whatsappgroep aanmaak? Of zou je dat graag zelf willen doen? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil het wel in beginpost bijhouden wie dat wil en dat jij de groep aanmaakt? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh. Dit zou echt handig zijn. MT c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oeh, een Whatsappgroep zou idd heel handig zijn. c;


    Caution first, always.

    Misschien zou dit voor mij ook nog wel kunnen werken! Mijn topics ;3


    26 - 02 - '16

    Wie is overigens de Evelien die mij heeft toegevoegd? c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zou dat niet Chelina zijn? Lijkt me trouwens een supertof idee!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hmm, klinkt leuk voor na de tentamens.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Athelstan schreef:
    Ik wil het wel in beginpost bijhouden wie dat wil en dat jij de groep aanmaakt? (:


    Klinkt goed! Kun je er dan bij zetten dat mensen mij hun nummer moeten sturen als ze erin willen? ^^
    En wil je er zelf dan ook in?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square, is het goed als ik je mijn nummer even doorstuur via PB?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 18:11 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    Square, is het goed als ik je mijn nummer even doorstuur via PB?


    Ja, natuurlijk. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zou je me ook willen toevoegen, Inge? ^^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Voeg mij maar ook toe op Facebook.

    Erieka Bultena


    26 - 02 - '16

    De Whatsappgroep bestaat nu! ^^
    Ik heb de twee mensen die mij hun nummer hebben gestuurd en Nina al toegevoegd.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 19:05 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan