• Hoi allemaal,

    Een tijdlang deed ik met iemand anders op Quizlet 'schrijfbattles.' Dat betekent dat we samen gingen schrijven en dan steeds doorgaven hoeveel woorden we hadden, terwijl we eerder dan de ander klaar probeerde te zijn. Voor mij werkte dit altijd erg motiverend.

    Mijn schrijfmaatje heeft nu alleen geen tijd meer, waardoor ik merk dat ik ook minder schrijf en dat vind ik jammer. Dus bij deze de vraag of er iemand is die denkt dat dit ook motiverend voor hem/haar werkt. Misschien dat we een klein groepje kunnen maken als hier meer animo voor is. =)

    Ik weet dat er hier ook een topic voor bestaat, maar Q werkt veel te afleidend voor mij als ik schrijf, dus ik blokkeer Q dan vaak voor een (half) uurtje. Ik doe het altijd via de Facebookchat, dus alvast sorry voor degenen die daar niet aan doen. ;c
    Edit: Square heeft nu ook een Whatsappgroep ervoor aangemaakt! Als je daar bij wilt dan kun je haar een PB'tje sturen met je nummer.

    Facebookchat
    Athelstan [Natas]
    Dylazing [Sylvie]
    Wiarda [Jip]
    Shelina [Evelien]
    Aatrox [Erieka]
    Grohl [Leah]
    Bostick [Kyle]


    Whatsapp
    Square [Inge]
    901FreeAtLast [Noa]
    Blurryface [Aimée]
    Mylintis [Nina]
    xClaudiaaa [Claudia]
    xBoobear []
    Wiarda [Jip]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 9:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 18:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmm, dat lijkt me wel interessant om gemotiveerd te blijven (:


    16 - 09 - '17

    Dat klinkt interessant. Dus stiekem is dit even een mt.


    Physics is awesome

    Oh, dat klinkt erg leuk. In ieder geval even Mt. ;D


    Caution first, always.

    Even een mt


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Wie wil moet me in elk geval maar even op FB toevoegen. Je kunt me hier vinden. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wou sowieso wel als je het nog niet doorhad.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik wou sowieso wel als je het nog niet doorhad.:'D

    Oh. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Athelstan schreef:
    (...)
    Oh. :'D


    Dat was dus niet duidelijk, oké.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat was dus niet duidelijk, oké.:'D

    Hehe. Voeg me maar even toe. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben een ontzettend luie doos wanneer het op schrijven aankomt, dus ik kan wel wat motivatie gebruiken, maar ik weet niet of ik de aankomende tijd veel kan (door schoolexamens en drukke afsluitingswekend en dergelijke). Voorlopig ben ik dus slechts semi-nuttig, maar je mag mij ook wel in de groep gooien als je daar niks op tegen hebt. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hmm, dit klinkt wel leuk c;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil wel in de zomervakantie ^-^
    Leuke username btw (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Meraxes schreef:
    Ik wil wel in de zomervakantie ^-^
    Leuke username btw (:


    Thank you. c;
    Laat maar weten als je erin wilt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah, ik vind het een heel leuk idee, want Q leidt mij ook veel te veel af om te kunnen werken op zo'n manier. Echter is FB is helaas ook niet erg handig voor mij, want daar kom ik misschien twee keer per jaar, haha. Jammer. :'D

    Tenzij er mensen zijn die het leuk lijkt hetzelfde via Whatsapp te doen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, dit komt heel handig voor mij uit! Ik ben bezig met het schrijven van een verhaal voor mijn eindwerkstuk (wat een soort van profielwerkstuk is) en moet er echt meer aan werken. Via Facebook of Whatsapp maakt voor mij niet zoveel uit.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."