• Want ik neem me steeds opnieuw voor om een naam voor een langere tijd te houden, maar dan kom ik weer een awesome naam tegen die ik wil claimen en laat ik me weer verleiden. Dus Peredhel is bij deze Athelstan geworden, een personage uit de serie Vikings. c;

    Ik ben toch wel benieuwd of er meer mensen zijn die zich steeds voornemen om hun naam voor een lange(re) tijd te houden, maar daar steeds weer in falen? ;P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben dus niet de enige!


    Nou ja, je hebt ook bijna vijf gezegd dus het is je vergeven. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baudelaire schreef:
    haha you know i keep changing it. Je naam vind ik wel cool al doet het me heel eerlijk aan mijn (niet zo heel) goede vriend Æthelstan denken (waarvan ik alles weet dankzij Celtic)


    Ik vermoed dat dat om dezelfde gaat haha. 8D
    Maar ja. In de serie is hij wel leuk, vind ik. Geen idee hoe hij in het echt was. 8D

    Wiarda schreef:
    Aaah, jammer. Volgens mij herkende ik je als Peredhel namelijk nog vaagjes van voordat ik je ging meeten/je zelfs bèta werd, of zo. Hij kwam me in ieder geval bekend voor. Maar goed, deze is ook leuk. :Y)

    Dat voor een langere tijd een naam houden ding is me wel gelukt, hiephoi. :'D Het lijkt me sterk dat iemand me nu nog beter kent onder een andere username.

    Toen ik Peredhel nam, was ik denk ik een half jaar bèta, dus dat zal idd wel rond het meeten zijn geweest. :'p

    Overkill schreef:
    Is dat jezus

    Nee, maar hij was wel een priester. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niceee!
    En ja, i ken het. Heb ik altijd :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hahah ik denk het niet Natas, mijn Æthelstan was de koning van Wessex (En later Engeland) in 1000 nogwat


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb het precies andersom. Ik probeer elke maand een nieuwe te vinden, maar omdat ik niks kan vinden zit ik langer dan gepland met deze. :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I feel ya bro :")
    Originele naam!

    Baudelaire schreef:
    Hahah ik denk het niet Natas, mijn Æthelstan was de koning van Wessex (En later Engeland) in 1000 nogwat

    Oh ja, ik zie het. :')
    Dat is inderdaad tweehonderd jaartjes later :p

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 17:33 ]


    Every villain is a hero in his own mind.