• Want ik neem me steeds opnieuw voor om een naam voor een langere tijd te houden, maar dan kom ik weer een awesome naam tegen die ik wil claimen en laat ik me weer verleiden. Dus Peredhel is bij deze Athelstan geworden, een personage uit de serie Vikings. c;

    Ik ben toch wel benieuwd of er meer mensen zijn die zich steeds voornemen om hun naam voor een lange(re) tijd te houden, maar daar steeds weer in falen? ;P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ook, hahaha!
    Wel een leuke username tho


    26 - 02 - '16

    Oeehhh! Die naam is leuk! Ik hoop Lothbrok ook nog eens weer te kunnen zien ;D

    Ik! :') Ik hoopte Uptown langer aan te houden, wat niet gelukt is. Nu hoop ik Qingsel langer aan te houden. We zullen zien :') Lijkt me wel een leuke vaste username. Haha.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben daar helaas ook schuldig aan. :')
    Maar je hebt wel voor een leuke username gekozen. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh jee, haha, ik was nog steeds niet volledig gewend aan Peredhel. Ik vind het wel leuk klinken, deze nieuwe naam. Het lijkt alleen een beetje alsof je een plaatje van Jezus als profielfoto hebt, maar misschien ligt dat aan mij. :'D

    En nee, daar heb ik geen last van. Ik zit op bijna vijf jaar nu, denk ik. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuke username!

    Op mijn oude account nam ik zo vaak een nieuwe username. dat deed ik in het begin bij deze ook, maar nu heb ik mijn huidige al 4 maanden :Y).


    Seasons will change, but I shall remain

    Leuke username! C;
    Ik heb daar voor het eerst eigenlijk geen last van. Merrill had ik vrij vaak wat langer, maar dan kwamen er toch weer andere usernames tussendoor. Ik ben nu gek op Blurryface en dat zal echt nog wel even het geval blijven. :Y)


    Caution first, always.

    Aaah, jammer. Volgens mij herkende ik je als Peredhel namelijk nog vaagjes van voordat ik je ging meeten/je zelfs bèta werd, of zo. Hij kwam me in ieder geval bekend voor. Maar goed, deze is ook leuk. :Y)

    Dat voor een langere tijd een naam houden ding is me wel gelukt, hiephoi. :'D Het lijkt me sterk dat iemand me nu nog beter kent onder een andere username.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuk!
    Ik ben daar ook schuldig aan, to be honest. Maar goed dat ik 'm niet meer meer om de twee weken kan veranderen. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Oh jee, haha, ik was nog steeds niet volledig gewend aan Peredhel. Ik vind het wel leuk klinken, deze nieuwe naam. Het lijkt alleen een beetje alsof je een plaatje van Jezus als profielfoto hebt, maar misschien ligt dat aan mij. :'D

    En nee, daar heb ik geen last van. Ik zit op bijna vijf jaar nu, denk ik. :Y)


    Neeneeneee, je hebt eerst nog Ikkeh genoemd. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is dat jezus


    i put the fun in funeral

    Leuke naam! :')

    Euhm, ik was daar schuldig aan, maar het is me gelukt om deze toch al een jaar te houden. Ben ik wel een beetje trots op. ^^


    Take me to wonderland

    Grohl schreef:
    (...)

    Neeneeneee, je hebt eerst nog Ikkeh genoemd. :Y)


    Ja, maar dat was, voor zover ik weet (want ik heb eigenlijk geen idee meer wanneer ik mijn username heb veranderd), hooguit een maand of twee. Eigenlijk had ik dus vier jaar, negen maanden, wat weken en een paar dagen moeten zeggen, maar bijna vijf jaar leek gemakkelijker. (krul)



    Overkill schreef:
    Is dat jezus


    Ik ben dus niet de enige!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben nog op zoek naar een naam die ik echt als vaste username wil gebruiken, maar kan er echt geen vinden. Ze zijn allemaal al ingenomen. (cat)


    Ik wil een tuin vol egels

    haha you know i keep changing it. Je naam vind ik wel cool al doet het me heel eerlijk aan mijn (niet zo heel) goede vriend Æthelstan denken (waarvan ik alles weet dankzij Celtic)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Leuk!

    Nope, mij lukt het aardig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''