• Hoi allemaal,

    Ik heb zojuist feedback op mijn masterscriptie gekregen en één van de 'kritiekpunten' is mijn niet al te beste Engels.
    Ik vraag mij dus af of er iemand is die daar naar zou willen kijken. Let wel, het is wel academisch niveau, dus ik zoek wel iemand die Engels als tweede taal heeft o.i.d. Ik ga ook nog even elders rondvragen, maar ik dacht dat ik hier ook wel een poging zou kunnen wagen.

    Mijn scriptie gaat over planten op oude Peruaanse potten, dus niet een heel spannend onderwerp. Het gaat dan ook alleen om mijn gebruik van Engels. :'D
    Het is bijna 20.000 woorden, maar als iemand ook maar een paar pagina's zou doen, dan zou ik natuurlijk al erg geholpen zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe lang is het (pagina's)? Anders kan ik het aan mijn toneelleerkracht vragen, die is getrouwd met een Schot en heeft bijgevolg Engels als tweede taal. (:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 22:05 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil wel een paar pagina's lezen, ik studeer al drie jaar in het Engels en ben bekend met academisch taalgebruik. (:
    Ik heb door mijn eigen thesis (ook in het Engels) niet zoveel tijd (en ook nul kennis van potten).


    I am an idiot, I move.

    Grohl schreef:
    Hoe lang is het (pagina's)? Anders kan ik het aan mijn toneelleerkracht vragen, die is getrouwd met een Schot en heeft bijgevolg Engels als tweede taal. (:


    Het is ruim vijftig pagina's tekst, maar met veel plaatjes tussendoor en de richtlijnen van de uni zorgen voor een grote regelafstand en grote marges, dus vandaar dat ik het aantal woorden gaf ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fisher schreef:
    Ik wil wel een paar pagina's lezen, ik studeer al drie jaar in het Engels en ben bekend met academisch taalgebruik. (:
    Ik heb door mijn eigen thesis (ook in het Engels) niet zoveel tijd (en ook nul kennis van potten).

    Dat zou al heel fijn zijn! :)
    Zal ik je anders de inleiding en het eerste hoofdstuk sturen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan denk ik ook wel een deel doen Natas (bekend met academisch taalgebruik) en ik ben van mening dat mijn Engels vrij fatsoenlijk is, want ik heb bijna al mijn essays in Nederland in het Engels geschreven en heb hier in Schotland ook alles in het Engels moeten doen en ik heb me prima gered op academisch niveau.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil er ook wel naar kijken! Mijn gehele opleiding is in het Engels en voor het academisch schrijven gedeelte voor verslagen, essays en projecten heb ik tot nu toe altijd hoger gekregen dan 8/8.5, dus denk dat ik wel helpen kan ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Athelstan schreef:
    (...)
    Dat zou al heel fijn zijn! :)
    Zal ik je anders de inleiding en het eerste hoofdstuk sturen?

    Prima ^^


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    (...)
    Prima ^^

    Ik stuur hem wel even via facebook. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Celaena schreef:
    Ik wil er ook wel naar kijken! Mijn gehele opleiding is in het Engels en voor het academisch schrijven gedeelte voor verslagen, essays en projecten heb ik tot nu toe altijd hoger gekregen dan 8/8.5, dus denk dat ik wel helpen kan ^^

    Ik stuur jou en Margot ook wel een hoofdstuk dan, top! (:
    Kun je misschien je emailadres pb'en?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Celaena schreef:
    Ik wil er ook wel naar kijken! Mijn gehele opleiding is in het Engels en voor het academisch schrijven gedeelte voor verslagen, essays en projecten heb ik tot nu toe altijd hoger gekregen dan 8/8.5, dus denk dat ik wel helpen kan ^^

    Zou je nog een deel kunnen nalezen? Sorry dat ik aandring, maar ik heb tot 15 juni en anders ga ik elders verder zoeken.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Athelstan schreef:
    (...)
    Zou je nog een deel kunnen nalezen? Sorry dat ik aandring, maar ik heb tot 15 juni en anders ga ik elders verder zoeken.^^


    Oja tuurlijk! Zal gelijk emailadres pb'en


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celaena schreef:
    (...)

    Oja tuurlijk! Zal gelijk emailadres pb'en

    Top (:


    Every villain is a hero in his own mind.