• Hallo iedereen

    De examens staan voor de deur, dus het leek me wel een goed idee al iets aan te kondigen zodat we er ons met z'n allen op te kunnen verheugen!:Y)

    In de zomer denk je waarschijnlijk aan zon, zee, strand. Voeg daar ook nog een Quizletusers bij en je krijgt waarschijnlijk een geweldige combinatie! Dus laten we ergens in juli of augustus naar de kust trekken!

    Wie?
    ~Zeker
    -Cordon // Jarne
    *Bordjes

    -Avandra // Nana
    -Chavez // Nele
    * Cake

    -Copal // Erika
    * Servetten
    * bekers
    * Bestek

    -Naoko // Leah

    ~Misschien
    -SadisticElz // Eva
    -BardTheBowman // Anneleen

    Wanneer?
    Maandag 10 augustus

    Waar?
    Oostende

    Wat?
    ~Zwemmen
    ~Kletsen
    ~We kunnen er een strandpicknick van maken.
    ~...

    Bij slecht weer?
    Is het dan misschien leuk om te gaan zwemmen?
    Plopsaqua, Sunparks De Haan of Sunparks Oostduinkerke. Weet wel de prijzen niet.
    ~Andere suggesties


    Nou ja, ik hoor de verdere ideetjes wel!(:
    Meld je zeker aan!

    Groetjes
    Jarne
    Cordon

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 13:52 ]

    In Welke badstad moet de meeting plaatsvinden?

    57.9% (11 stemmen)
     
    Oostende

    21.1% (4 stemmen)
     
    De Panne

    10.5% (2 stemmen)
     
    Zeebrugge

    10.5% (2 stemmen)
     
    Toch een andere badplaats.


    Queer zijn is gewoon alles

    Orvieto schreef:
    (...)

    Kom jij niet? :c

    En Eef, ik snap je wel! Vind het alsnog jammer. ;c


    Ik krijg nooit toestemming van mijn ouders. En ik begrijp hen ook wel. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Howland schreef:
    (...)

    Ik krijg nooit toestemming van mijn ouders. En ik begrijp hen ook wel. (:


    Nawh, jammer. :c Mijn ouders vertrouwden het eerst ook niet zo, maar na die eerste meeting heb ik het idee dat het op het internet enkel pedo's zijn er toch wat uit kunnen krijgen - al snap ik nog steeds waarom ze het eng vinden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Nou, wil ik wel eens zien! En jij mag mee! :Y)


    Vergeleken met Wenduine is Blankenberge praktisch Ibiza d:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Howland schreef:
    (...)

    Ik krijg nooit toestemming van mijn ouders. En ik begrijp hen ook wel. (:


    Mijn ouders weten niks over Q, dus ik weet nog niet precies hoe ik dat ga regelen. :3

    We meeten ooit wel eens, in Gent over drie jaar bijvoorbeeld. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    (...)

    Mijn ouders weten niks over Q, dus ik weet nog niet precies hoe ik dat ga regelen. :3

    We meeten ooit wel eens, in Gent over drie jaar bijvoorbeeld. ^^


    Daar hou ik je aan. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Howland schreef:
    (...)

    Daar hou ik je aan. (:


    Oke! <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Misschien als er iets concreter is in verband met een datum ofzo, dat ik het wel eens kan vragen. Maar dan ben ik zo weer de oude grootmoe die er maar wat bij loopt :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    GENTGENTGENT. Volgend jaar moet er een meeting komen in Gent, want dan zit ik daar op school en is dat veel makkelijker te bereiken. :Y) Of ik kom gewoon Mellisa's kot binnenstormen. :Y) Ga jij een kot hebben volgend jaar? Of dat van Fae.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    GENTGENTGENT. Volgend jaar moet er een meeting komen in Gent, want dan zit ik daar op school en is dat veel makkelijker te bereiken. :Y) Of ik kom gewoon Mellisa's kot binnenstormen. :Y) Ga jij een kot hebben volgend jaar? Of dat van Fae.


    Ik zit aan het UZ Gent, dus we zijn dan dichtbij als er een idioot (ik) ergens van valt of zo ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Meraxes schreef:
    (...)

    Ik zit aan het UZ Gent, dus we zijn dan dichtbij als er een idioot (ik) ergens van valt of zo ^-^


    Moet nodig een evenement op fb over gemaakt worden: WK mensen uit Fae's kotraam duwen. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Moet nodig een evenement op fb over gemaakt worden: WK mensen uit Fae's kot raam duwen


    Dan zullen we heel veel smalle mensen moeten vinden :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Meraxes schreef:
    (...)

    Dan zullen we heel veel smalle mensen moeten vinden :Y)


    Van het dak, dan. (joehoe)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Van het dak, dan. (joehoe)


    Dat noemen mijn wetenschapsleerkrachten nou eens probleemoplossend denken :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Meraxes schreef:
    (...)

    Dat noemen mijn wetenschapsleerkrachten nou eens probleemoplossend denken :Y)


    De eerstejaars bij ons hebben nog een deel van hun examen wiskunde probleemoplossend denken, dus misschien moet ik het die leerkracht eens voorstelleN (krul) Ik zie de vraag al voor me.
    Fae woont aan het UZ Gent en wil weten hoe snel de ambulance ter plaatse is. Om onverklaarbare reden, koopt ze 63 watermeloenen en wil ze daarmee uit het raam springen. Het raam is echter slechts vijftien centimeter breed en de gemiddelde mens is tussen de dertig en de vijfendertig centimeter breed. Wat doet Fae?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 22:20 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    GENTGENTGENT. Volgend jaar moet er een meeting komen in Gent, want dan zit ik daar op school en is dat veel makkelijker te bereiken. :Y) Of ik kom gewoon Mellisa's kot binnenstormen. :Y) Ga jij een kot hebben volgend jaar? Of dat van Fae.


    Ik heb normaal een appartementje, maar je bent altijd welkom! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.