• Heyhooooi

    Na maanden, jaren afwezigheid wil ik mijn Q-loopbaan een nieuw leven inblazen. Daarom begin ik aan een nieuw verhaal, deze keer een OP.

    Cold hands but warm heart + Twee jaar geleden heeft Isolde haar rustig thuisstadje verruild voor een luidruchtige plek om er een nieuw leven te beginnen. Het heeft een aantal maanden geduurd vooraleer zij zich in Londen thuis begint te voelen, waar zij zelfs "de liefde van haar leven" heeft leren kennen en nog vriendschappen heeft opgebouwd. Voor haar moeder's verjaardag keert zij terug naar Ronse, maar de buurt is niet opgezet met haar nieuw leven in Londen en nog minder met haar terugkomst. Hoe zal zij het hart van haar familie, kennissen en jeugdvrienden uiteindelijk terugwinnen?

    Isolde is trouwens 21 jaar.

    Welke rollen heb ik nodig?
    1 De ouders
    2 Familieleden, mag de broer/zus of oma/opa zijn
    3 Een jeugdvriend(in), mag meerdere zijn
    4 Isolde's vriendje uit Londen
    5 Een beste vriend(in) met Aziatische afkomst uit Londen - Gereserveerd door Xemerius
    6 Meerdere vriend(inn)en uit Londen
    En andere rollen mag ook altijd natuurlijk.

    Invullijstje
    Naam en voornaam:
    Geboortedatum of leeftijd:
    Uiterlijk:
    Levenssituatie:
    Goede eigenschappen:
    Slechte eigenschappen:
    Relatie met Isolde:
    Extra:

    Ik heb niet echt voorwaarden dus leef je maar uit, maar wees wel realistisch.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 18:52 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik wil wel een paar rollen maken. c:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 16:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hajime schreef:
    Ik wil wel een paar rollen maken. c:

    Doe maar (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mag ik nummer 5?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Xemerius schreef:
    Mag ik nummer 5?

    Tuurlijk!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Im on it (:

    5 Een beste vriend(in) met Aziatische afkomst uit Londen

    Naam en voornaam:
    Chiya Makiko Lin, Chiya.
    Geboortedatum of leeftijd:
    20 jaar oud, 19-01-1995
    Uiterlijk:
    Chiya heeft haar tot net boven haar schouders. Haar natuurlijke kleur is zwart, ze heeft het echter blond geverfd. Ze heeft donkere ogen met lange wimpers. Chiya is een Chinese en dus niet heel lang. Ze tikt net de 1.65 aan. Ze heeft een vrij dun figuur, op haar gespierde bovenbenen na. *
    Levenssituatie:
    Chiya woont nog bij haar ouders,die een Chinees restaurant runnen; midden in Londen. Het huis zit aan het restaurant vast en is net groot genoeg voor het gezin. Chiya heeft nog een zusje van 13 jaar oud.
    Goede eigenschappen:
    Chiya is behulpzaam en staat altijd klaar voor de mensen waar ze van houdt. Ook is ze best ambitieus en wilt ze altijd het beste uit haar zelf halen. Daarnaast is ze een echte dierenvriend.
    Slechte eigenschappen:
    Chiya is een enorm ongeduld en ergert zich dan ook snel als iets te langzaam gaat naar haar zin. Dit heeft echter geen invloed op haar zelf, ze doet er eeuwen over om iets voor te bereiden of zich klaar te maken voor school.
    Relatie met Isolde:
    Chiya ziet Isolde als een van haar beste vriendinnen.
    Extra:
    Chiya speelt fanatiek voetbal. Ze heeft een tussenjaar genomen nadat ze haar diploma had gehaald omdat ze nog niet wist wat ze wilde studeren. Ze werkt op het moment in het restaurant van haar ouders.

    *: http://m.favim.com/image/2775200/
    Uiterlijk in foto

    Babeydushi schreef:
    Im on it (:

    5 Een beste vriend(in) met Aziatische afkomst uit Londen

    Naam en voornaam:
    Chiya Makiko Lin, Chiya.
    Geboortedatum of leeftijd:
    20 jaar oud, 19-01-1995
    Uiterlijk:
    Chiya heeft haar tot net boven haar schouders. Haar natuurlijke kleur is zwart, ze heeft het echter blond geverfd. Ze heeft donkere ogen met lange wimpers. Chiya is een Chinese en dus niet heel lang. Ze tikt net de 1.65 aan. Ze heeft een vrij dun figuur, op haar gespierde bovenbenen na. *
    Levenssituatie:
    Chiya woont nog bij haar ouders,die een Chinees restaurant runnen; midden in Londen. Het huis zit aan het restaurant vast en is net groot genoeg voor het gezin. Chiya heeft nog een zusje van 13 jaar oud.
    Goede eigenschappen:
    Chiya is behulpzaam en staat altijd klaar voor de mensen waar ze van houdt. Ook is ze best ambitieus en wilt ze altijd het beste uit haar zelf halen. Daarnaast is ze een echte dierenvriend.
    Slechte eigenschappen:
    Chiya is een enorm ongeduld en ergert zich dan ook snel als iets te langzaam gaat naar haar zin. Dit heeft echter geen invloed op haar zelf, ze doet er eeuwen over om iets voor te bereiden of zich klaar te maken voor school.
    Relatie met Isolde:
    Chiya ziet Isolde als een van haar beste vriendinnen.
    Extra:
    Chiya speelt fanatiek voetbal. Ze heeft een tussenjaar genomen nadat ze haar diploma had gehaald omdat ze nog niet wist wat ze wilde studeren. Ze werkt op het moment in het restaurant van haar ouders.

    *: http://m.favim.com/image/2775200/
    Uiterlijk in foto


    Ooh sorry, ik had de aanvraag voor nummer 5 niet gezien..
    Bij deze heb je er dan twee (:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 19:05 ]

    Da's niet erg! Ik kan er iets van maken (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik zou een broer en een jeugdvriendin willen maken. c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hajime schreef:
    Ik zou een broer en een jeugdvriendin willen maken. c:

    Oké, da's dan genoteerd! (:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 19:59 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Naam en voornaam: Jack
    Geboortedatum of leeftijd: 53
    Uiterlijk:


    Levenssituatie: Jack is een hardwerkende man, hij werkt bij een groot bedrijf als adviseur.
    Goede eigenschappen: hard werkend, als hij ergens van overtuigd is dan staat hij daar ook achter, vecht voor waar hij staat. Hij zal altijd zijn belangen achter na gaan en probeert overal het beste van te maken.
    Slechte eigenschappen: verbitterd, moeilijk vergevensgezind, conservatief.
    Relatie met Isolde: vader van Isolde
    Extra: -






















    Naam en voornaam: Olivia
    Geboortedatum of leeftijd: 48
    Uiterlijk:
    Levenssituatie: een gewone huisvrouw die tevens in haar vrije tijd als vrijwilligster werkt in het historisch museum van het dorpje.
    Goede eigenschappen: positief, zal geen vlieg kwaad doen, vergevensgezind en zoekt in alles het goede, zal voor het vuur gaan om de mensen wie ze lief heeft te redden.
    Slechte eigenschappen: passief in haar acties en naïef
    Relatie met Isolde: moeder van Isolde
    Extra: heeft borstkanker gehad, daardoor is een borst geamputeerd. Ze gaat overwegen om de tweede ook weg te halen.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 23:08 ]

    WenseKronik schreef:
    Naam en voornaam: Jack
    Geboortedatum of leeftijd: 53
    Uiterlijk:


    Levenssituatie: Jack is een hardwerkende man, hij werkt bij een groot bedrijf als adviseur.
    Goede eigenschappen: hard werkend, als hij ergens van overtuigd is dan staat hij daar ook achter, vecht voor waar hij staat. Hij zal altijd zijn belangen achter na gaan en probeert overal het beste van te maken.
    Slechte eigenschappen: verbitterd, moeilijk vergevensgezind, conservatief.
    Relatie met Isolde: vader van Isolde
    Extra: -



    Naam en voornaam: Olivia
    Geboortedatum of leeftijd: 48
    Uiterlijk:
    Levenssituatie: een gewone huisvrouw die tevens in haar vrije tijd als vrijwilligster werkt in het historisch museum van het dorpje.
    Goede eigenschappen: positief, zal geen vlieg kwaad doen, vergevensgezind en zoekt in alles het goede, zal voor het vuur gaan om de mensen wie ze lief heeft te redden.
    Slechte eigenschappen: passief in haar acties en naïef
    Relatie met Isolde: moeder van Isolde
    Extra: heeft borstkanker gehad, daardoor is een borst geamputeerd. Ze gaat overwegen om de tweede ook weg te halen.


    Ziet er goed uit!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 19:00 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik wil straks nog wel een jeugdvriendin van Isolde maken, als het mag ^-^


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Dae schreef:
    Ik wil straks nog wel een jeugdvriendin van Isolde maken, als het mag ^-^

    Tuurlijk!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ga eens even nadenken over wie ik ga maken. MT dus (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil haar zus wel maken! Moet zij ouder of jonger zijn dan Isolde?


    Han såg ut så som drömmar känns som.