• Ik haat Luke. Maar ik wil een seksscène met hem want hij is lang en heeft een lipring en ik heb het al helemaal in mijn hoofd uitgedacht. Dus basically Luke of iemand anders die ook die twee dingen heeft. Maar Luke lijkt wel leuk.
    Gabs dacht even "Wtf, maar je mag hem niet..."

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 21:39 ]

    Wat is je favoriete fruit?


    Reality's overrated.

    WAAROM IS ZIJN HUID ZO PERFECT shit.


    Reality's overrated.

    Ik heb het zo benauwd. Ik kan dus nog maar aan paar procent door mijn neus ademhalen. En al ben ik gewend slecht adem te kunnen halen door mijn neus, ik word er wel helemaal lakdfjlasjf van.


    Reality's overrated.

    Als mensen aan jou denken, is het eerste wat ze te binnen schiet je eerlijke en serieuze kant. Zelfs als kind was je heel slim en nam je je huiswerk heel serieus.


    UHm nee. Juist niet omfg. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hooikoorts is geweldig, zeker als één kant van je neus al bijna compleet af is gesloten wtf. Peter is voor het opereren, idk.


    Reality's overrated.

    Frangipane schreef:
    (...)

    UHm nee. Juist niet omfg. :')


    Reality's overrated.

    I wish I had diffrent undertones.


    Reality's overrated.

    Lori is annoying.


    Reality's overrated.

    Carl ook.


    Reality's overrated.

    Ik vind het vervelend hoe Rick telkens de 'held' is maar eigenlijk is het een douche.


    Reality's overrated.

    Humping.


    Reality's overrated.

    Zephyrus schreef:
    (...)

    Wil je me het schema sturen? Niet dat ik me ooit ook maar een dag aan een schema heb gehouden. Ik maak altijd mijn eigen schema Oops. Maar ik wil het wel.


    Het was niet echt iets een schema, maar ik kan je straks wel de site sturen.


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    (...)

    Het was niet echt iets een schema, maar ik kan je straks wel de site sturen.


    Okay. Thanks.


    Reality's overrated.

    Oi. Nooooooooooooog zestig posts. Ik heb al zolang geen aantal bereikt alskdfjalsdfkj. Ugh. Naja, van Rpg schiet het ook niet op hoe actief je er ook bent.


    Reality's overrated.

    Oi. Hij lijkt op Calum.


    Reality's overrated.

    Waarom ineens overal 'Oi' voor.


    Reality's overrated.