• Ik haat Luke. Maar ik wil een seksscène met hem want hij is lang en heeft een lipring en ik heb het al helemaal in mijn hoofd uitgedacht. Dus basically Luke of iemand anders die ook die twee dingen heeft. Maar Luke lijkt wel leuk.
    Gabs dacht even "Wtf, maar je mag hem niet..."

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 21:39 ]

    Wat is je favoriete fruit?


    Reality's overrated.

    Clitford schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA. Ook is een van hun op dezelfde dag als Ash jarig :')
    Ik heb nooit 'geluk' dat er iemand op dezelfde dag jarig is. Grrr.


    Tsja. aldsfkjalsdkfj.


    Reality's overrated.

    Ik ga zo aan Mats/Luke beginnen denk ik. Ik maak wel eerst de romance tussen hun, oef.
    Still crying omdat Luke langer is - ookal is het maar 3cm - en Mats is best wel wat ouder. (8 jaar toch?)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zephyrus schreef:
    Ik zeg niet dat ik jou haat?


    Jawel hoor, maar idc.


    Danmarks Dynamite.

    Clitford schreef:
    Ik ga zo aan Mats/Luke beginnen denk ik. Ik maak wel eerst de romance tussen hun, oef.
    Still crying omdat Luke langer is - ookal is het maar 3cm - en Mats is best wel wat ouder. (8 jaar toch?)


    Yeeeeep! (:


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    (...)

    Yeeeeep! (:


    Oeeeh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morley schreef:



    <33333333333


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morley schreef:
    (...)

    Jawel hoor, maar idc.


    Waar dan? Dan staat dat er verkeerd want ik heb jou nooit gehaat. Ik kan alleen mijn mening over dingen er gewoon heel makkelijk uit gooien en jij pakt dingen wat snel verkeerd en ik maak er dan weer een big of a deal van omdat ik dingen uit wil praten en dat is ook niet handig. Zo botsen we af en toe, maar ik haat je niet en heb dat nooit gedaan. Dus sorry daarvoor.


    Reality's overrated.

    Ik ga slapen, of in ieder geval van mijn laptop of. Dus ik denk als je vandaag nog je OS afkrijgt dat ik hem wel nog lees. c:
    We will see haha! Maar ik ben waarschijnlijk nog wel online of op whatsapp dus bye bye!


    Danmarks Dynamite.

    Ik las ergens dat Luke nog geen 1.90 is maar dat ze zeiden dat hij zo lang is omdat zijn kuif hem vijf centimeter extra geeft. Idk of dat waar is want lang is hij sowieso.


    Reality's overrated.

    Morley schreef:
    Ik ga slapen, of in ieder geval van mijn laptop of. Dus ik denk als je vandaag nog je OS afkrijgt dat ik hem wel nog lees. c:
    We will see haha! Maar ik ben waarschijnlijk nog wel online of op whatsapp dus bye bye!


    Idk. Ik weet niet eens hoe ik moet beginnen dus ik zal kijken :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zephyrus schreef:
    (...)

    Waar dan? Dan staat dat er verkeerd want ik heb jou nooit gehaat. Ik kan alleen mijn mening over dingen er gewoon heel makkelijk uit gooien en jij pakt dingen wat snel verkeerd en ik maak er dan weer een big of a deal van omdat ik dingen uit wil praten en dat is ook niet handig. Zo botsen we af en toe, maar ik haat je niet en heb dat nooit gedaan. Dus sorry daarvoor.


    Okay, sorry.
    Ik voel me gewoon belabberd dus dan ben ik wat sneller geïrriteerd. Het zal wel aan mij liggen. (:


    Danmarks Dynamite.

    Clitford schreef:
    (...)

    Idk. Ik weet niet eens hoe ik moet beginnen dus ik zal kijken :'D


    Hahaha, doe dat Mats terug komt van voetbal of Luke van tour.


    Danmarks Dynamite.

    Ik sloeg mezelf daarnet in mijn oog met een slaappil. Sukkel.


    Reality's overrated.

    Oké, nu ga ik echt van me lappie af.


    Danmarks Dynamite.