• Mijn kat komt net binnen en zijn ene oog is helemaal rood. Er zit ook een schram op zijn neus en ik haalde een doorn uit zijn vacht dus ik denk dat hij ergens door de doornstruiken heeft gerend ofzo. Nu heb ik nog niet zo lang een kat en raak ik vrij snel in paniek, maar heelt zoiets doorgaans normaal of moet ik naar de dierenarts? Hij zit niet klagend te mauwen [wat hij doorgaans juist vaak doet] en hij zit er ook niet aan. Iemand hier die meer verstand van katten heeft dan ik?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Komt het echt uit zijn oog of aan de zijkant?

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 11:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het blijft in zijn oog. Ik weet niet of het zichtbaar genoeg is:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou toch even de dierenarts raadplegen, en niet alleen in verband met de wond, maar ook omdat een infectie of een ontsteking snel is opgelopen als het oog niet goed wordt verzorgd.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 11:19 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Loras schreef:
    Ik zou toch even de dierenarts raadplegen, en niet alleen in verband met de wond, maar ook omdat een infectie of een ontsteking snel is opgelopen als het oog niet goed wordt verzorgd.


    Dit dus (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Loras schreef:
    Ik zou toch even de dierenarts raadplegen, en niet alleen in verband met de wond, maar ook omdat een infectie of een ontsteking snel is opgelopen als het oog niet goed wordt verzorgd.

    Je was me voor haha. Inderdaad toch gaan. Zoiets kan gaan ontsteken en dat wordt niet prettig.


    † Love? I want to sleep.

    Loras schreef:
    Ik zou toch even de dierenarts raadplegen, en niet alleen in verband met de wond, maar ook omdat een infectie of een ontsteking snel is opgelopen als het oog niet goed wordt verzorgd.


    Dit

    Bedankt voor jullie reacties. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wij hebben thuis een zalfje voor de kat wanneer haar oog ontstoken ofzoiets is, dat smeren we er dus aan. Maar hier zou ik je niets kunnen aanraden. (Buiten naar de dierenarts gaan, maar whoaa! Dat is nog niet genoeg gezegd :'D)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 19:50 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Er zit nog maar een klein vlekje in zijn oog. We kijken het nog eventjes aan (de dierenarts is niet om de hoek dus dat moeten we met werk regelen enzo).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn kat had ook een krab in zijn oog gehad. (Het was toen zelfs niet te zien en we zijn nooit naar de dierenarts geweest.) Maar ze is nu blind aan dat oog. Wat ik dus probeer te zeggen is dat je best voor de zekerheid naar de dierenarts kan gaan. Ze geven je waarschijnlijk druppeltjes mee om in het oog te doen.

    We zijn inderdaad naar de dierenarts geweest en hebben een zalfje en antibiotica gekregen. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."