• http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=171407

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 21:20 ]

    AnneSofya schreef:
    De verhaallijn
    We zijn een aantal jaren verder, laten we zeggen dat we leven in 2050, maar nog wel op de aarde. De technologie/software/communicatie heeft zich in een heel hoog tempo ontwikkeld. Het dagelijks leven daarentegen, is nog niet zo veel verandert. Mensen moeten nog gewoon werken, rijden nog gewoon in een auto, of nemen het openbaar vervoer, de fiets of gaan per scooter/motor. Laptops, smartphones en tablets etc. bestaan ook allemaal nog, alleen de medische en wetenschappelijke kant heeft zich heel erg ontwikkeld. Eén van deze belangrijkste ontwikkelingen is het Crime Prevention Project.
    Een groep wetenschappers heeft ontdekt dat je in het bloed/DNA van iemand kunt zien of hij/zij de potentie heeft om een crimineel of misschien zelfs wel psychopaat te worden. Ze willen kijken of ze dit ook kunnen beïnvloeden en veranderen, daarom hebben ze een project bedacht: Het Crime Prevention Project. Bij dit project is een groep van 12 jongeren gekozen; 6 jongens en 6 meiden. Alle 12 de jongeren hebben een positieve Crime Value (CRV), deze is bij allemaal +3 of hoger. De wetenschappers sturen deze 12 jongeren een uitnodiging om naar een 'feest' toe te komen, maar dit is natuurlijk een val. Ze lokken de 12 jongeren naar het midden van het bos en sluiten ze, wanneer ze eenmaal binnen zijn, op. Het doel van het Crime Prevention Project is om uiteindelijk de CRV op neutraal te krijgen. (Ondertussen houden de wetenschappers ook andere mensen in de gaten)
    © AnneSofya


    Op welke manier het verder loopt, zullen we wel lezen ;)
    *Het speelt zich later af, maar het is geen SF!


    Regels

    *Personages tussen de 16 en 22 jaar.
    *Graag minstens iedere dag reageren, anders kun je vervangen worden.
    *ABN is ook fijn :)
    *Geen perfecte personages ;)
    *Aangezien de personages 16 jaar of ouder zijn: 16+ mag, maar houd het netjes :P
    *Het zijn jongeren met 'Crime Blood', het kan dus zijn dat dit project hun 'Crime DNA' aanwakkert, ruzie kan dus ontstaan, maar ook niet té graag.
    *Geniet! :)


    Invullijstje

    Naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Al in contact geweest met Crime? Ja/nee (Zo ja, wat?)
    Extra:
    FOTO :D


    Rollen


    Er zijn drie wetenschappers uit de groep die het project heeft opgezet, die ook daadwerkelijk contact hebben met de crime jongeren. Ze hebben verschillende functies, dus indien je een wetenschapper bent: Vermeldt je functie er even bij!
    Mocht de RPG niet volkomen met 6/6, dan kunnen we ook starten met 4/4 of 5/5, mits we een wetenschapper hebben ;)

    Wetenschappers


    Crime Potentials (CP)
    Jongens [0/6]
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Meisjes [1/6]
    1. AnneSofya
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.



    Faceclaims

    *Emily Rudd - AnneSofya


    Andere topics.

    Speeltopic
    Praattopic
    (Deze maak ik wanneer er voldoende spelers zijn)

    No reactions? :(

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 17:37 ]

    :(

    Dit klinkt als een heel leuk verhaal! Ik zou graag 2 karakters willen maken, alleen ik ben niet elke dag online en ik snap ook niet zo goed waarom dat zou moeten? Je hebt mijn karakter en dat is toch genoeg :)
    Dit is mijn karakter:
    Meisje
    Naam: Emilia Jonson
    Leeftijd: 17 jaar
    Afkomst: Beide ouders komen uit Amerika, en zijn verhuist naar Engeland waar ze elkaar in London zijn tegengekomen en zijn getrouwd.
    Innerlijk: Emilia is een heel lief meisje, maar wanneer je iets doet waar ze op tegen is kan ze in een echte trut veranderen, maar op een goede manier. Ze verdedigt haar mening alsof het haar leven is. Ze is heel sterk, maar wanneer mensen het over haar zieke, jongere zusje hebben, knapt er iets in haar waardoor ze alleen maar kan huilen. Ze vecht voor wat haar lief is, maar weet wanneer ze moet ophouden en iets met rust moet laten. Tegen mensen die haar respecteren en aardig voor haar zijn is ze ook aardig, maar tegen mensen die gemeen tegen haar zijn, is zij ook gemeen. Emilia houdt van lezen, sporten en dieren, en heeft dus ook veel dieren thuis. Ze haat mensen die liegen, arrogante mensen en spinnen.
    Uiterlijk: Rode haren, groene ogen. Normaal gewicht, 58 kg. Ze is 1,73 m.
    Familie: Haar vader heet Erin en is 45 jaar oud. Haar moeder heet Ashley en is 44 jaar oud. Allebei haar ouders komen uit Amerika, en zijn verhuist naar London waar ze elkaar zijn tegengekomen en zijn getrouwd. Haar ouders zijn niet vaak thuis omdat ze veel moeten werken. Ook heeft Emilia een jonger zusje van 13, dat ernstig ziek is. Haar ouders moeten dan ook zo vaak werken om medicijnen voor haar zusje te blijven betalen. Verder heeft ze een 5 jarig hondje dat ontzettend lief is. Ook heeft ze 2 konijnen, een pony en een vis.
    Al in contact geweest met Crime? Ja/nee (Zo ja, wat?) Ja, ze heeft een keer een ring in een juwelierszaak gestolen zodat ze de medicijnen voor haar zusje konden blijven betalen. Helaas herkende de juwelier haar gezegd toen hij haar op straat tegenkwam, en zie is opgepakt. Ze heeft een taakstraf van 5 maanden gekregen.
    Extra: Emilia draagt altijd dezelfde ketting, met een foto van haar zusje erin, zodat ze nooit vergeet waar ze voor vecht.
    FOTO :D
    Ik hoop dat de foto het doet, anders heb je hier een link
    https://followfashion.nl/wp-content/uploads/2014/11/rood-haar.jpg

    Oke, is goed! :)

    Maar, ik heb een nieuw forum aangemaakt, dus als je daar nog een keer je personage zou willen neerzetten? De link zet ik zo in het eerste bericht!