• Onze teergeliefde Nick Debbaut ging verder op boefjes jagen en in de plaats komt een rampenscenario! Yay!*O*

    Voor degene die de serie niet kennen hier een korte uitleg over een Cordon Sanitair:
    Bij een Cordon wordt iets volledig afgesloten zodat niets er meer in of uit kan.

    In de serie "Cordon" wordt een Cordon Sanitair toegepast op het centrum van Antwerpen om te vermijden dat een dodelijk virus dat is ontsnapt uit het tropisch instituut zich verder kan verspreiden over de rest van het land.

    Op mijn avatar zien jullie een andere flik, Jokke, absoluut mijn favoriete personage! Jup, ik hou nu eenmaal van agenten.:Y)


    Nu even serieus, wat denken jullie dat er gebeurt als er in onze landen een virus uitbreekt? Het idee van een Cordon vind ik redelijk realistisch. Wat denken jullie?

    Groetjes
    Jarne
    Debbaut Cordon


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    I like it!

    Wel wennen tho


    26 - 02 - '16

    WAUW JARNE! Haha, dat wordt wennen. (: Maar ik vind hem awesome. ;3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zie daar altijd een reclame van op Fox. ^^

    Leuke naam!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    Ik zie daar altijd een reclame van op Fox. ^^

    Leuke naam!


    Dan moet je hem ook kijken!:Y)

    Bedankt guys!^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik zie die reclame ook altijd op Fox, haha. ^^ Ik zou het wel willen kijken maar heb de eerste paar afleveringen al gemist. . . Anyway, leuke naam! De serie doet me trouwens ook een beetje denken aan een seizoen van de serie 24, waar een dodelijk virus uitbreekt in een hotel. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Je kunt het online kijken, als jullie willen drop ik morgen een link.^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik herkende je al niet meer. :c
    Maar I like! :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Loras schreef:
    Ik herkende je al niet meer. :c
    Maar I like! :Y)


    Thanks!:Y)

    Hier de link, wel raad ik aan het via een tablet te kijken, anders wordt je gebombardeert door irrritante reclame.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik vond het een goede serie! Zou er een vervolg op komen? Het was een open einde vond ik toch.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Cordon was absoluut mijn favoriete Vlaamse serie! Leuke nieuwe naam^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Jij hebt ... WAT? JARNE? My god, jij zal toch altijd in mijn geheugen gegrift staan als Debbaut en als dooddoenervo (zónder hoofdletter, want die vond ik leuker dan met. :Y)) Maar ik vind het wel een toffe naam. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had precies ergens gehoord dat meerdere landen interesse hadden in de serie, waaronder ook Amerika. =)
    Ik heb het stiekem nog nooit gezien. Geen tijd voor. =P

    Ik vind het wel een naam die bij je pat. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    In Amerika komt er een serie gebasseerd op Cordon genaamd Containment :3
    Leuk, maar wordt wel even wennen haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Donnie schreef:
    Ik vond het een goede serie! Zou er een vervolg op komen? Het was een open einde vond ik toch.


    Jup, er is al bevestigd dat er een tweede seizoen komt.:3

    @Leah
    DDVO is voltooid verleden tijd, maar wie zegt dat Debbaut nooit meer terugkeert?(:

    De rest: Thanks!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Cordon schreef:
    (...)

    Jup, er is al bevestigd dat er een tweede seizoen komt.:3

    @Leah
    DDVO is voltooid verleden tijd, maar wie zegt dat Debbaut nooit meer terugkeert?(:

    De rest: Thanks!


    Het niet omdat ik naar beneden gegaan was voor een koek dat ik nooit meer naar beneden ga gaan voor een koek - dus ik heb hoop, hehe.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried