• Voor mijn twee afgeronde HP verhalen zoek ik twee nieuwe covers die ik kan gebruiken wanneer ik ze ga laten drukken. c;

    Cover 1
    Titel: Gezworen Vijanden
    Naam: Natascha van Limpt (graag met en zonder naam)
    Samenvatting:

    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…

    Cover: De tegenstelling tussen Griffoendor en Zwadderich staat erg centraal in dit verhaal, dus ik zou het leuk vinden als de emblemen van beide afdelingen erin zouden kunnen worden verwerkt, met een foto van een het hoofdpersonage, klik in het midden. Het zou tof zijn als iemand haar ogen groen zou kunnen maken. De verdere hoofdrolspelers zijn Fred, George en Draco. Het verhaal is vooral een groot drama met een niet al te happy einde.

    Cover 2
    Titel: Hersenspinsels
    Naam: Natascha van Limpt (graag één met en zonder naam)
    Samenvatting
    : Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.
    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    Cover: het is een donker, triest verhaal. Ik vind dit een hele mooie foto. Verder laat ik alles aan jullie magische verbeelding over. Als iemand het meisje erin wilt verwerken: ze heeft witblond haar en is mysterieus. Ik zou het het leukst vinden als het gezicht niet zichtbaar is. c;

    Nou ja, ik hoop dat iemand zich verveelt en zin heeft om dit te maken haha. Het heeft geen haast. Ik wil wel graag verticale covers. ;3

    [ bericht aangepast op 20 mei 2015 - 20:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wer proberen maar ik ben wel de komende tijd behoorlijk druk dus ik weet niet hoe snel het komt (al doe ik zulke dingen altijd sneller als ik eigenlijk andere dingen hoor te doen :') )


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Haha, dat zou tof zijn! :]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor Gezworen vijanden heb ik ondertussen iets. Het is wel iets anders dan je gevraagd had, maar ik hoop dat je het toch mooi vindt. Je naam staat er ook nog niet op, want anders zouden het er heel veel worden terwijl je ze misschien helemaal niet goed vindt.
    Als er dingen anders moeten, hoor ik het graag.




    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik probeer vanmiddag of vanavond wat voor je (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Heb je eventueel ook speciale foto's die je er in wilt hebben?


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    xBooBear schreef:
    Voor Gezworen vijanden heb ik ondertussen iets. Het is wel iets anders dan je gevraagd had, maar ik hoop dat je het toch mooi vindt. Je naam staat er ook nog niet op, want anders zouden het er heel veel worden terwijl je ze misschien helemaal niet goed vindt.
    Als er dingen anders moeten, hoor ik het graag.





    Ze zijn niet helemaal mijn ding. :x


    Every villain is a hero in his own mind.

    Anaklysmos schreef:
    Heb je eventueel ook speciale foto's die je er in wilt hebben?

    Dat staat in de beginpost. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Ze zijn niet helemaal mijn ding. :x


    Tja, dat kan


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik wil wel wat proberen tussen het studeren door (:


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    Ik wil wel wat proberen tussen het studeren door (:

    Dat zou tof zijn. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor Hersenspinsels:






    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb iets geprobeerd:



    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Ik ga later op de dag nog wat voor je proberen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb 'm ook zonder titel. Hij is ... well, niet zo denderend goed gelukt, maar ik wilde hem hier toch even neerzetten. Ik ga later nog wat proberen.


    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 13:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    BadDreams_ schreef:
    Ik heb iets geprobeerd:



    Ik vind deze echt heel tof, maar die face claim gebruikt in een ander verhaal waar ik aan meeschrijf. Maar ik kan morgen nog wel wat look a likes zoeken?


    Every villain is a hero in his own mind.