xClaudiaaa schreef:
(...)
Dat probeerde ik dus, eigen ervaringen, maar dat werd raar haha. Zo persoonlijk
Ergens vind ik dat wel de mooiste geschreven seks scene's, Veel mensen beschrijven het zo vluchtig, zo tijdsgebonden, zo koud. Een echt goede geschreven seks scene komt volgens mij uit het hart. Er moet gevoel in zitten, het moet zijn zoals de personages zijn.
Vermeid 'speciale' woorden, zoals ik die in Engelse smut vaak zie; 'woman cave' en 'man meat'. Dit kan je hele hoofdstuk verpesten binnen enkele seconde. Vergeet ook niet dat zoiets nou eenmaal een 'onbeschrijfelijk gevoel' geeft, maak dit ook duidelijk. Hou het realistisch, seks is niet perfect, lichamen zijn niet allemaal strak, haarloos en lenig as fuck. Niet iedereen vindt alles fijn en niet iedereen houdt van zacht en langzaam. Misschien twijfelt zij wel?
Denk aan de setting, is het gemakkelijk, ongemakkelijk? Willen ze het bede volledig? IS dit hun eerste keer. Beschrijf hun angsten, hun vermoedens, hun verlangen. Beschrijf desnoods hoe zij zich nerveus voelt omdat ze voor het eerst voelt harig zijn benen zijn, beschrijf desnoods hoe ze zich druk maakt over of haar haar nog wel zit nadat hij zijn hand erdoorheen gehaald heeft, of hij haar wel echt mooi vindt.
Maar voor zoenen geld ongeveer hetzelfde. Houdt het langzaam, echt. Houdt het dichtbij wat je weet, beschrijf meer dan het gevoel van lippen op elkaar. Beschrijf het gevoel van warmte, de angst van niet weten wanneer terug te trekken als het uitkomt.
Dat is mijn mening, je kan het natuurlijk ook skippen, is niks mis mee.
We've lived in the shadows for far too long.