• School of Ballet

    Alleen de beste van de beste worden aangenomen op de zogenoemde ‘school of ballet’. De studenten moeten al minstens 6 jaar op ballet hebben gezeten voor ze aangenomen kunnen worden op de school. Ze moeten een zware test doorstaan voor er besloten wordt of ze überhaupt aangenomen worden. Het is een zware weg en de studenten trainen elke dag. Ze krijgen naast de balletlessen ook nog Engels, Frans, Rekenen en een ander kunstvak (zoals; tekenen/schilderen, zang, muziek). In het weekend zijn er vaak optredens en de studenten worden streng opgeleid om een van de beste dansers te kunnen worden. ’S Morgensvroeg staat iedereen op en ze liggen er niet al te laat in, om de volgende dag weer goed te kunnen trainen. Dit is de ‘school of ballet’. Welkom!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Okee!

    MT


    Faith is everything.

    Iemand voor Gabriëlla?


    Faith is everything.

    Ik heb Dustin en Taylor?

    @MeganKM ;

    Gewoon vrienden doen?


    Tell me about it, stud.

    Goed

    Hephaestus » Maxilena ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ben dus nog niet klaar met mijn rol, maar mag ik wel morgen enzo al posten? Met MSVs kan je dat makkelijk op je telefoon doet, wat enorm scheelt (:
    Als ik al internet heb.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Maxilena schreef:
    Ik ben dus nog niet klaar met mijn rol, maar mag ik wel morgen enzo al posten? Met MSVs kan je dat makkelijk op je telefoon doet, wat enorm scheelt (:
    Als ik al internet heb.


    Sure, mij maakt het echt niet uit of je rol uitgebreid is of niet hoor. Het is een msv dus daar let ik minder op de dingen waar ik bij een rpg wel op let c:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Conaway schreef:
    Ik heb Dustin en Taylor?

    @MeganKM ;

    Gewoon vrienden doen?


    I like them both.. Misschien Dustin als haar beste vriend? Ik kan niet kiezen :c


    Faith is everything.

    Bostick schreef:
    (...)

    Sure, mij maakt het echt niet uit of je rol uitgebreid is of niet hoor. Het is een msv dus daar let ik minder op de dingen waar ik bij een rpg wel op let c:

    Yay ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Enthousiast :'D
    Best friends klinkt wel cool/leuk/gezellig..

    Okaay (:

    Dus ik heb nu een vriendje, normale beste vriend, en beste vriendin. Good ^^.

    Nog iemand die haar rookmaatje wilt zijn?


    “A queen will always turn pain into power.”

    MrsMessi schreef:
    (...)

    I like them both.. Misschien Dustin als haar beste vriend? Ik kan niet kiezen :c


    Is goed!

    @Maxilena
    Ik heb Dustin als rookmaatje?

    Nog een mannelijke rol die een vorm van relatie wilt met Dustin?
    Anders heeft hij alleen maar vriendinnen en dat zet dan ook gelijk zo'n stempel if you know what I mean.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 3:20 ]


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    (...)

    Is goed!

    @Maxilena
    Ik heb Dustin als rookmaatje?

    Nog een mannelijke rol die een vorm van relatie wilt met Dustin?
    Anders heeft hij alleen maar vriendinnen en dat zet dan ook gelijk zo'n stempel if you know what I mean.


    Jonah? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand die een flirt relatie met Piper wilt? Heb haar enigzins aangepast.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nog anderen die een vorm van relatie wilt met Gabriëlla?


    Faith is everything.