• School of Ballet

Alleen de beste van de beste worden aangenomen op de zogenoemde ‘school of ballet’. De studenten moeten al minstens 6 jaar op ballet hebben gezeten voor ze aangenomen kunnen worden op de school. Ze moeten een zware test doorstaan voor er besloten wordt of ze überhaupt aangenomen worden. Het is een zware weg en de studenten trainen elke dag. Ze krijgen naast de balletlessen ook nog Engels, Frans, Rekenen en een ander kunstvak (zoals; tekenen/schilderen, zang, muziek). In het weekend zijn er vaak optredens en de studenten worden streng opgeleid om een van de beste dansers te kunnen worden. ’S Morgensvroeg staat iedereen op en ze liggen er niet al te laat in, om de volgende dag weer goed te kunnen trainen. Dit is de ‘school of ballet’. Welkom!

Ich liebe dich 27.12.23

Nog relaties voor Caspar?

Ich liebe dich 27.12.23

MeganKM schreef:
    (...)

Is goed, ik heb ook niet echt andere ideeën.

Okay!

Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

Bostick schreef:

Timothy of Natalia?

We've lived in the shadows for far too long.

Bostick schreef:

Ik heb Elisa ;3

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Bostick schreef:

Jack?

Everything is illuminated by the light of our past.

Sure en sure.

Ich liebe dich 27.12.23

Heb je een ideetje? :Y)

Bostick schreef:
    Sure en sure.

Heb je zelf een idee? Anders ga ik even nadenken^^. Ik vind het nogal moeilijk om in te schatten wat Casper van Natalia of Timothy zou vinden...

Khronos schreef:
    (...)

Heb je zelf een idee? Anders ga ik even nadenken^^. Ik vind het nogal moeilijk om in te schatten wat Casper van Natalia of Timothy zou vinden...

Nathalie - Caspar mag Nathalie wel en ziet haar ook wel als een vriendin.
    Timothy - Caspar is al een tijdje verliefd op Timothy en vindt het daarom best lastig om bij deze jongen in de buurt te zijn. Hij maakt wel eens een praatje met hem, maar dit loopt vaak ongemakkelijk af. Overigens heeft Caspar er voor gekozen om het kunstvak tekenen te volgen om bij Timothy in de buurt te zijn, al kan hij totaal niet tekenen.

Zo iets?

[ bericht aangepast op 15 mei 2015 - 22:15 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Bostick schreef:
    (...)

Nathalie - Caspar mag Nathalie wel en ziet haar ook wel als een vriendin.
    Timothy - Caspar is al een tijdje verliefd op Timothy en vindt het daarom best lastig om bij deze jongen in de buurt te zijn. Hij maakt wel eens een praatje met hem, maar dit loopt vaak ongemakkelijk af. Overigens heeft Caspar er voor gekozen om het kunstvak tekenen te volgen om bij Timothy in de buurt te zijn, al kan hij totaal niet tekenen.

Zo iets?

Ja dat lijkt me wel leuk^^. Zeker aangezien Timothy een enorme flirt is :').

Oh geen Jack? :') Sorry, beetje awkward dit dan hahaha.

Solitaire schreef:
    (...)
    Jack?

Jack - Caspar vindt Jack een beetje een gluiperd en vermijd hem ook het liefst. Hij gaat wel gewoon met hem om, maar verteld hem niet heel erg veel.

Ich liebe dich 27.12.23

Khronos schreef:
    (...)

Ja dat lijkt me wel leuk^^. Zeker aangezien Timothy een enorme flirt is :').

Caspar is ook best een flirt :W

Ich liebe dich 27.12.23

Raccoon schreef:
    (...)

Ik heb Elisa ;3

Elisa - Caspar vindt Elisa wel een aardig meisje. Hij maakt wel eens een praatje met haar en ziet haar ook wel als een vriendin.

Ich liebe dich 27.12.23

Cass staat nog open voor relaties?

El Diablo.