• School of Ballet

Alleen de beste van de beste worden aangenomen op de zogenoemde ‘school of ballet’. De studenten moeten al minstens 6 jaar op ballet hebben gezeten voor ze aangenomen kunnen worden op de school. Ze moeten een zware test doorstaan voor er besloten wordt of ze überhaupt aangenomen worden. Het is een zware weg en de studenten trainen elke dag. Ze krijgen naast de balletlessen ook nog Engels, Frans, Rekenen en een ander kunstvak (zoals; tekenen/schilderen, zang, muziek). In het weekend zijn er vaak optredens en de studenten worden streng opgeleid om een van de beste dansers te kunnen worden. ’S Morgensvroeg staat iedereen op en ze liggen er niet al te laat in, om de volgende dag weer goed te kunnen trainen. Dit is de ‘school of ballet’. Welkom!

Ich liebe dich 27.12.23

Caspar is af. Iemand die vrienden met hem is?

Ich liebe dich 27.12.23

MT
    Bostick, ik zal even naar hem kijken.

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Mt :3

“A queen will always turn pain into power.”

Bostick schreef:
    Caspar is af. Iemand die vrienden met hem is?

Ik weet niet precies.
    Ergens hebben Caspar en Piper wat gemeen denk ik, maar ergens ook niet.

901FreeAtLast schreef:
    MT
    Bostick, ik zal even naar hem kijken.

Noaaaaa, herken me nou :c

Ich liebe dich 27.12.23

901FreeAtLast schreef:
    (...)

Ik weet niet precies.
    Ergens hebben Caspar en Piper wat gemeen denk ik, maar ergens ook niet.

Ze kunnen een soort van kennissen zijn anders?

Ich liebe dich 27.12.23

Bostick schreef:
    (...)

Noaaaaa, herken me nou :c

Doe ik, maar idc of jij wilt dat ik je gewoon vrolijk Kyle blijf noemen, gezien we lang niet gepraat hebben.

Bostick schreef:
    (...)

Ze kunnen een soort van kennissen zijn anders?

Klinkt goed :3

Mt :3 Ik heb Jonah nog steeds open voor relaties en volgens mij is hij ook klaar.

Ik twijfel eigenlijk of ik nog een rol zou bijnemen en dan twijfel ik nog voor een jongen of meisje :')

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

MT.

Everything is illuminated by the light of our past.

Iemand een relatie met Timothy of Natalia? (: Ze staan beide op pagina vier.

We've lived in the shadows for far too long.

Raccoon schreef:
    Mt :3 Ik heb Jonah nog steeds open voor relaties en volgens mij is hij ook klaar.

Ik twijfel eigenlijk of ik nog een rol zou bijnemen en dan twijfel ik nog voor een jongen of meisje :')

Why not both, genderfluid voor de win. Nee, maar volgens mij heb ik jou nog nooit een meisje zien spelen in een RPG, al heb ik je volgens mij toch wel in vrij veel RPG gezien.

We've lived in the shadows for far too long.

Good, iemand anders nog enige relaties met Piper?

Khronos schreef:
    Iemand een relatie met Timothy of Natalia? (: Ze staan beide op pagina vier.

Jep Issac en Natalia (maar dat was al afgesproken) haha maar ik dacht laat ik het hier ook even zetten zodat het duidelijk is

Ik wil vrij zijn zoals de wind

Khronos schreef:
    (...)

Why not both, genderfluid voor de win. Nee, maar volgens mij heb ik jou nog nooit een meisje zien spelen in een RPG, al heb ik je volgens mij toch wel in vrij veel RPG gezien.

Weet ik als je mij een meisje ziet spelen in het best zeldzaam :') en als genderfluid heb ik nog nooit gespeeld en ik denk ook niet dat ik daar goed in zal zijn, dus ik wacht wel nog even hehe :')

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH