• Ik heb zaterdag mijn eerste Tarotdeck gekocht! :Y) Ik vind dat soort dingen altijd reuze interessant, maar meestal zijn ze ook reuze duur, dus koop ik dat soort dingen toch niet. Toch vond ik een goedkoop deck voor beginners met een mooi boekje erbij en heb ik het maar eens aangeschaft.
    Zijn hier mensen die in dat soort dingen geïnteresseerd zijn of die dit doen en de hoognodige tips voor deze beginner hebben? 8D


    Your make-up is terrible

    Wat leuk dat je er zo blij mee bent ^^
    Ikzelf geloof niet in tarot-dingen, maar ik vind 't wel gewoon gezellig om met vrienden te doen :'D


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Zijn er mensen op wie ik mag oefenen? 8D


    Your make-up is terrible

    Haha kan dat via internet? Want zo ja, dan mij wel haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Baudelaire schreef:
    Haha kan dat via internet? Want zo ja, dan mij wel haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Baudelaire schreef:
    Haha kan dat via internet? Want zo ja, dan mij wel haha.


    Dit, haha. Zelf ben ik er wel in geïnteresseerd maar ik doe er verder niet veel mee. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ja hoor, dat kan best. ;3


    Your make-up is terrible

    Baudelaire schreef:
    Haha kan dat via internet? Want zo ja, dan mij wel haha

    Je kunt altijd gewoon een vraag sturen en dan kan diegene die de kaarten leest ze leggen, en dan kun je oefenen met de kaarten te lezen en te interpreteren. Natuurlijk zou ik dan niet zeggen dat je een waarheidsgetrouwe lezing gaat krijgen, want je energie zit niet in de kamer, maar het is wel een goede oefening. :')


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Je kunt altijd gewoon een vraag sturen en dan kan diegene die de kaarten leest ze leggen, en dan kun je oefenen met de kaarten te lezen en te interpreteren. Natuurlijk zou ik dan niet zeggen dat je een waarheidsgetrouwe lezing gaat krijgen, want je energie zit niet in de kamer, maar het is wel een goede oefening. :')


    Ik oefen eerst nog op algemene lezingen voordat ik ook vragen ga doen, aangezien dat een stuk specifieker is. ;3 Maar het is echt een goede oefening om de kaarten te leren kennen en te lezen.


    Your make-up is terrible

    Durf je het aan op mij? ;p

    LaMuerte schreef:
    Durf je het aan op mij? ;p

    Dat is wel heel eng. ;o


    Your make-up is terrible

    Ikzelf heb er verschillende, maar ik ben de enige in de familie die het wat interesseert. Ik heb er een van dieren, die op de foto, die van engelen, schilderijen van schilders en draken. Veel, maar de meeste kreeg ik of kocht ik op de paranormale beurs of op een rommelmarkt

    Als je wilt mag je het op mij proberen


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Assassin schreef:
    Zijn er mensen op wie ik mag oefenen? 8D


    Ik wil wel een keer. Ik heb zoiets nog nooit gedaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik oefen eerst nog op algemene lezingen voordat ik ook vragen ga doen, aangezien dat een stuk specifieker is. ;3 Maar het is echt een goede oefening om de kaarten te leren kennen en te lezen.

    Ja, dat is wel een slim idee, haha. :p
    Als je wil, mag je op mij ook wel oefenen. :')


    Take me to wonderland

    Wij hebben er denk eens een stel gekregen van iemand. Ik vind het wel altijd leuk als mijn meter mijn kaarten legt, want het klopt meestal wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga weer leggen als ik thuis ben.


    Your make-up is terrible