• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Nee is nee. Stop met mij te pushen, ik voel me nu alleen maar schuldig en kut. Thanks.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kan niet iemand anders mijn fitvak portfolio maken? ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben zo bang. Ik ben gewoon zo bang. Ik heb me gerealiseerd dat niemand weet wie ik echt ben, wat voor persoon ik echt ben. Ze blijven me zien als dat lieve, onschuldige meisje wat altijd in staat is anderen te helpen. Maar dat ben ik niet. Ik ben dat meisje niet. Ik ben misschien wel een van de grootste bitches die er vandaag de dag rondloopt. Ik heb geheimen voor iedereen. Ik kwets iedereen. En het sloopt me. Ik weet niet hoelang ik dit nog aan kan.


    -

    You don't make sense at all.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I am so tired. Exams are killing me.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fineman schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan mensen die iets van de snackbar eten in de trein +.+


    Ik ook, maar ik doe het zelf ook. 8D


    Your make-up is terrible

    Unshadowed schreef:
    Ik ben zo bang. Ik ben gewoon zo bang. Ik heb me gerealiseerd dat niemand weet wie ik echt ben, wat voor persoon ik echt ben. Ze blijven me zien als dat lieve, onschuldige meisje wat altijd in staat is anderen te helpen. Maar dat ben ik niet. Ik ben dat meisje niet. Ik ben misschien wel een van de grootste bitches die er vandaag de dag rondloopt. Ik heb geheimen voor iedereen. Ik kwets iedereen. En het sloopt me. Ik weet niet hoelang ik dit nog aan kan.


    Take a deep breathe and repeat this: everything will be okay. Misschien niet meteen, misschien niet vandaag, dit jaar, of volgend jaar. Maar van hetgeen waar je bang van bent, zal je na een tijdje inzien dat het niet zo erg is en het zal wel goed komen. En als je wilt dat mensen zien wie je echt bent, kan je hen dat altijd vertellen. Je hoeft niet alles te zeggen. Zeg het stukje bij beetje, als je je daardoor beter voelt. It'll be alright. Iedereen heeft geheimen, dat maakt je geen bitch.



    kindness is never a burden.

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Aw, poor you. Iedereen heeft slechte dagen. Deze is vast snel voorbij.

    Het komt er op neer dat ons studievereniging-krantje klaar is en op school ligt, maar ik heb geen zin om langs te gaan.


    Dankje. ^^

    Haha, als je niet voor een Harry Potter boek naar buiten wilt, maakt dat krantje natuurlijk geen kans. Dat is logisch. Gewoon lekker binnenblijven dan. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit vind ik zo vervelend. D: We hebben meloen en mijn moeder vergeet het te snijden. Als ik haar eraan help herinneren, zit ze nog te vol van het eten, is ze net koffie aan het drinken en als ik het dan nog eens vragen, moet ik het zelf maar snijden als ik het zo graag wilt. Als ik het niet vraag, gebeurd het sowieso niet omdat ze er toch niet aan denkt en ik haar er van haar toch wel aan moet herinneren, zegt ze tenminste.


    Your make-up is terrible

    Countless sleepless nights
    Never ending fights
    I'm trying to make your dreams come true
    I will sacrifice to find paradise
    But I need to know you're behind me


    Get yourself together.
    Nog anderhalve bladzijde bullshit en dan verwelkom ik de freedom van een filmavond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lang leve de examens, wat een feest.(cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Naast spierspierpijn in mijn buik van het hoesten, nu ook rugpijn ervan. Blegh.

    Seriously, though. You're such a bitch.


    kindness is never a burden.

    Ik heb aan de ene kant zin in morgen, maar ik heb er ook weer geen zin in, omdat ik weet hoe ik me ga voelen. Alleen weet ik niet vanaf hoe laat ik me belabberd ga voelen.. Maar die cadeautjes moet ik echt gaan kopen, omdat ik er alleen morgen voor heb.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."