Oké, mijn hoofdverdachten zijn:
- Aire. 1
- Grohl. 3
- Audora.1
- Marijsel. 1
- Awkwardturtle. 2
Mijn theorie:
Ik heb net bij alle deelnemers hun pageviews gekeken. Hierbij viel het me op dat Grohl bij drie deelnemers heeft gekeken, nadat de 'uitslag' bekend was. Dit maakt haar erg verdacht. AwkwardTurtle heeft o.a ook bij Grohl gekeken, dus dat vind ik ook verdacht.
Al bij al zijn mijn drie hoofdverdachten dus; Grohl, Aire (Theorie in andere reactie) en nu ook AwkwardTurtle. - Al weet ik niet of mijn theorie hier goed genoeg voor is. ![;D ;D](/images/smilies/bigwink.gif)
Echter, heb ik de andere vier die op dit lijstje staan geen moment verdacht gevonden. Dus ik ga nu even naar hun stemming kijken, om te zien of daar iets uit te lezen valt. Ook moeten we er natuurlijk rekening mee houden dat er nog andere WvW wedstrijden zijn, dus misschien kan dat ook mijn theorie tegenwerken. :c
Ik ga het hier allemaal even opschrijven, omdat ik toch alle tijd heb en zo kunnen jullie mij ook tegenspreken of helpen. ^^
* In totaal waren er 7 mensen die bij elkaar op bezoek waren, kort na de uitslag. Dit zijn: Grohl, Audora, Marijsel, MrsWhitesides, AwkwardTurtle, Aire en Sybil. Echter zijn MrsWhitesides en Sybil al dood, dus houden we er nog vijf over. Aire en Grohl staan bovenaan. Voor deze redenen kun je mijn vorige reactie kijken, eerder in dit topic.
We gaan nu dus kijken naar wie er op wie heeft gestemd, om te kijken of dat ook in verband kan worden gebracht.
We beginnen gewoon bij Aire en werken zo het lijstje naar beneden af.
Aire:Hoofdverdachte nummer 1
Dag 1: Niet gestemd.
Dag 2: Niet gestemd.
Dag 3: Niet gestemd.
Dag 4: Stemt voor de eerste keer, nadat ik op haar stemde. Dit 19 minuten na mij, wat haar extra verdacht maakt.
Dag 5: Ze heeft nog niet gestemd, maar de stemdagen zijn nog niet voorbij. In ieder geval lijkt het erop, dat ze met de theorie van mij en AwkwardTurtle, ten dode opgeschreven staat. Wolven doen er alles aan om onzichtbaar te blijven. Dit was haar dan ook goed gelukt, tot dag vier, wat ik echt wel een wolventactiek vind. Eerst niet stemmen en vervolgens op diegene stemmen die je net beschuldigd heeft. Wel erg roekeloos en niet doordacht.
Grohl:Hoofdverdachte nummer 2
Dag 1: Besluit de rest niet te volgen en stemt op Asil98. Random dus. Ze stemt hier als 15e, terwijl de uitslag toen al duidelijk bekend was.
Dag 2: Niet gestemd.
Dag 3: Hier stemt ze wel weer en wederom random, op Sublatti, dit keer als 11e. Ook toen stemde de meerderheid al op iemand anders.
Dag 4: Hier gaat ze opeens wel met de rest mee en stemt op Bostick. Nu als 13e.
Dag 5: Hier heeft ze nog niet gestemd. Dit kan echter nog veranderen. ^^
Het valt me hier op dat Grohl altijd als één van de laatsten stemt. Misschien kan dit slechte timing zijn, maar wederom vind ik dit erg verdacht. Ze stemt twee keer random, behalve bij dag vier. Hier besluit ze opeens de rest te volgen. Is dit een wolventactiek? We zullen het zien.
Audora:
Audora heeft net als Grohl bij Marijsel gekeken, de afgelopen 24 uur.
Dag 1: Geeft zelf bij dag 1 al aan, dat ondanks haar stem niet gaat uitmaken, niet met de rest meegaat. Ze stemt random op Malachai. Ik heb geen idee wie dat is en heb ook geen zin om dat uit te zoeken. :c Ze stemt als 19e
Dag 2: Ze stemt random op Gailsel en als 13e.
Dag 3: Ze stemt op Grohl, als 18e. Helemaal als twee na laatste, random en als er al duidelijk is wie er al dood gaat. Waarom zou je nog zo random gaan stemmen, zo laat nog als er al duidelijk is wie er dood gaat? Ze stemt hier ook op een mede-verdachte-wolf.
Dag 4: Niet gestemd.
Marijsel:
Marijsel heb ik eigenlijk nooit verdacht gevonden en we gaan zo eten, dus dit zoek ik later nog wel uit. ^^
AwkwardTurtle.
Dag 1: Stemt als 14e, met de rest mee en op Maxilena.
Dag 2: Stemt wederom als 14e, op Bostick dit keer. Hoewel al duidelijk is dat hij verdacht is, zegt ze wel dat dit random is.
Dag 3: Stemt op 901FreeAtLast, als 3e. Ook weer random.
Dag 4: Stemt wederom als 3e, dit keer ook op Bostick, wat uiteindelijk zijn dood word..
Dag 5: Stemt als 1e en op Aire.
Dit vind ik toch wel verdacht. Ze stemt erg roekeloos en met de rest mee. Bostick bleek een DE te zijn. Waarom zou ze zo vroeg al op een mede-wolf stemmen? Bij dag drie stemt ze dan weer random op iemand anders, maar bij dag vier wel weer op Bostick. Mweh ik weet niet. Klinkt wel verdacht, though.
Omdat ik toch geen leven heb en vandaag lekker vrij ben, laten we dan zo ook nog even de stemmingen van de andere twee wolven gaan bekijken en hier neerzetten. Misschien is er wel een verband. In ieder geval zijn de vele naamswijzigingen wel irritant, dus het kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien. ^^ In ieder geval, zijn dit mijn verdenkingen en ga ik nu eten. (:
[ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 11:46 ]
Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!