• Hoi!

    Ik loop stage op een kinderdagverblijf en het afscheid nadert. Ik heb niet veel tijd om iets te knutselen, maar ik wil de kindjes wel wat leuks meegeven.
    Mijn groep is een peutergroep (2-4 jaar), ik heb 12-14 kinderen (aantal op de dag van afscheid weet ik nog niet exact ).

    Geen extreem budget, maar een paar euro per kind mag best.
    Iemand tips?

    Ik denk dat het leuk is om gewoon iets te geven dat ze kunnen eten, want naar iets anders zullen ze toch amper omkijken, behalve dan als je je stageplek zelf iets geeft zoals een mooi voorleesboek die je ze daarna gelijk voorleest (en dan kan er nog jaren uit voorgelezen worden).


    Your make-up is terrible

    Snoep?


    Seasons will change, but I shall remain

    Ga naar de action daar kun je voor een paar centen een leuk pakketje maken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik neem morgen afscheid bij groep 1-2. Die geeft ik allemaal een bellenblaas. Maar ik denk niet dat dat voor deze kinderen geschikt is :X

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 19:32 ]


    Enjoy the little things

    Het lastige is dat heel veel dingen niet mogen voor kinderen onder de drie jaar. Ik wil wel graag iets blijvends geven, daarnaast zijn er kinderen die geen snoep mogen van hun ouders.