• Klik hier om erachter te komen door middel van mijn 100% compleet volkomen serieuze en betrouwbare quiz. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, leuk! Ik zat toevallig vandaag nog aan hetzelfde onderwerp te denken. :')
    Ik kom uit op Captain America. Volgens mij is dat een hint dat ik die film nu echt eens moet gaan kijken :")


    Every villain is a hero in his own mind.

    Avenger M8 (nerd)(nerd)

    Blijkbaar The Hulk.
    * zocht een groene smiley maar vond geen*

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 20:56 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik kwam Nat uit. Al blijft Hawkeye mijn favoriet.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Ik kwam Nat uit. Al blijft Hawkeye mijn favoriet.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Bronn schreef:
    Haha, leuk! Ik zat toevallig vandaag nog aan hetzelfde onderwerp te denken. :')
    Ik kom uit op Captain America. Volgens mij is dat een hint dat ik die film nu echt eens moet gaan kijken :")


    Oh, dat moet je sowieso doen. Steve is mijn absolute favoriet, haha. En het zijn twee films! De eerste is een beetje standaard Amerikanen versus Duitsers (al zit Peggy er wel in, wat een hoop goed maakt, en het bestaan van Dr Erskine maakt het ook weer iets minder typisch), maar de tweede is zo goed. Zo goeeeed. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mulford schreef:
    Ik kwam Nat uit. Al blijft Hawkeye mijn favoriet.

    Cafune schreef:
    (...)


    Mensen met Hawkeye als favoriet, wauw, dat zie ik niet vaak. ^^ Hij wordt regelmatig vergeten, arme ziel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Mensen met Hawkeye als favoriet, wauw, dat zie ik niet vaak. ^^ Hij wordt regelmatig vergeten, arme ziel.

    Hawkeye is ook mijn favoriet.^^
    Al ben ik vooral Loki fan, maar ja, dat is geen Avenger. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    (...)

    Mensen met Hawkeye als favoriet, wauw, dat zie ik niet vaak. ^^ Hij wordt regelmatig vergeten, arme ziel.


    Hawkeye is de awesomeness zelve, hehe.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lol, Thor :p Mijn favo is Iron man btw c:


    Happy Birthday my Potter!

    Black Widow


    Tell me about it, stud.

    Ik kwam op Iron man uit hahah :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hulk. Yay! c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Cap! :Y)
    En mag ik een Bucky Bear? :Y) (die mogelijke antwoorden zijn hilarisch XD)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis