• Het is misschien niet veel, maar het laat me mezelf wel heel zeker voelen ineens. =D
    Ik heb het gewoon simpel met een speldje vastgezet aan de zijkant, iets achter mijn oor.

Vanaf de schuine zijkant:

Van vooraf: (let niet op mijn rare hoofd :W)

Hebben jullie laatst nog iets met je haar gedaan waar je jezelf helemaal zeker door voelt? ^^

[ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 19:44 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Westallen schreef:
    Staat je leuk! :3

Thanks ^^

Ich liebe dich 27.12.23

Ik heb zoiets ook, alleen heb ik mijn haar afgeschoren aan die kant. Het is nu wel bijna aangegroeid though. c:
    De laatste tijd kan ik mijn haar weer in een staart doen en dan die ik ook een bandana om/aan en dat vind ik wel goed staan. c:

Danmarks Dynamite.

Acker schreef:
    Ik heb zoiets ook, alleen heb ik mijn haar afgeschoren aan die kant. Het is nu wel bijna aangegroeid though. c:
    De laatste tijd kan ik mijn haar weer in een staart doen en dan die ik ook een bandana om/aan en dat vind ik wel goed staan. c:

Ik ben zelf niet zo een fan van haren afscheren, dus dat zie je mij niet doen, hahah.
    Bandana's zijn ook wel leuk ja (:

Ich liebe dich 27.12.23

Bostick schreef:
    (...)

Ik ben zelf niet zo een fan van haren afscheren, dus dat zie je mij niet doen, hahah.
    Bandana's zijn ook wel leuk ja (:

Ik vind het trouwens leuk staan bij je! (Wat ben ik weer aardig om dat vergeten te zeggen.)
    Ja, ik dacht ook dat ik niet zo was. Mja. Blijkbaar wel. Haha. :'D

Danmarks Dynamite.

Acker schreef:
    (...)

Ik vind het trouwens leuk staan bij je! (Wat ben ik weer aardig om dat vergeten te zeggen.)
    Ja, ik dacht ook dat ik niet zo was. Mja. Blijkbaar wel. Haha. :'D

Haha, geeft niet. Dank je :p

Ich liebe dich 27.12.23

Esca schreef:
    Hehe dat ziet er echt erg leuk uit! Niet dat ik dat met mijn haar kan maar bon: ik kan niets met mijn haar :'D

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Het staat je echt leuk!

oh darling