• Het is misschien niet veel, maar het laat me mezelf wel heel zeker voelen ineens. =D
    Ik heb het gewoon simpel met een speldje vastgezet aan de zijkant, iets achter mijn oor.

    Vanaf de schuine zijkant:



    Van vooraf: (let niet op mijn rare hoofd :W)



    Hebben jullie laatst nog iets met je haar gedaan waar je jezelf helemaal zeker door voelt? ^^

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 19:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Super leuk! (flower)


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    WonderLies schreef:
    Super leuk! (flower)

    Dank je laiverd (K)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, erg leuk (:

    Valhalla schreef:
    Ja, erg leuk (:


    Dank je =)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk! Ik doe dat zelf altijd met een grotere vlecht. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    Leuk! Ik doe dat zelf altijd met een grotere vlecht. c:


    Ja, daar zat ik ook al aan te denken, maar ik heb hele korte plukjes die nergens bij kunnen en ik kan zelf geen vlechten maken :W
    Als het wat gegroeid is kan ik het wel een keer aan mijn moeder vragen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nice Kylerd! :3


    wat was dit ookalweer

    RechterTwix schreef:
    Nice Kylerd! :3


    Thanksjoe ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk (:


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Leuk (:


    Dank jeee ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeeeeh, dat zit indd echt heel leuk! Ik doe meestal zo'n vlechtje in mijn haar, dat staat de laatste tijd erg leuk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mechanic schreef:
    Oeeeeh, dat zit indd echt heel leuk! Ik doe meestal zo'n vlechtje in mijn haar, dat staat de laatste tijd erg leuk.


    Dank je (:
    Ik hoop echt snel een keer een vlechtje te kunnen maken om te kijken hoe dat staat ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hehe dat ziet er echt erg leuk uit! Niet dat ik dat met mijn haar kan maar bon: ik kan niets met mijn haar :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Esca schreef:
    Hehe dat ziet er echt erg leuk uit! Niet dat ik dat met mijn haar kan maar bon: ik kan niets met mijn haar :'D


    Komt vast wel goed! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Staat je leuk! :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus