• Hey allemaal,

    Ben er net achter gekomen hoe het komt dat mijn oplader niet meer goed werkt.
    Het is een HUAWEI ASCEND Y530 Ik zou straks naar het stad gaan
    maar weet niet zo goed welke winkel dat verkoopt en dat voor een lage prijs.
    Kan iemand mij helpen?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Action? Volgens mij hebben ze daar ook laders voor android, maar weet het niet zeker, anders moet je naar een goedkope reparatie winkel gaan die ook hoesjes verkoopt.. Daar hebben ze ze vast wel


    Life is a beautiful struggle

    Vedere schreef:
    Action? Volgens mij hebben ze daar ook laders voor android, maar weet het niet zeker, anders moet je naar een goedkope reparatie winkel gaan die ook hoesjes verkoopt.. Daar hebben ze ze vast wel


    Kan zijn. Maar nu valt mijnne euro dat ze bij ons in Belgie van die handfreeopladers hebben in de kruitvat.
    Misschien moet ik mij dat toch vandaag gaan halen? Reparatie winkel weet ik niet meteen zijn.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Alle opladers zijn hetzelfde. (behalve die van Apple)


    Your make-up is terrible

    Ik heb de mijne in de Hema gehaald, en ik ben er echt super tevreden over. Ik weet nu wel niet of ze daar ook voor jouw telefoon hebben, maar je kan altijd eens kijken?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    Ik heb de mijne in de Hema gehaald, en ik ben er echt super tevreden over. Ik weet nu wel niet of ze daar ook voor jouw telefoon hebben, maar je kan altijd eens kijken?


    Ja kan ik inderdaad wel eens doen.
    Dan heb ik toch 1 op reserve.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Assassin schreef:
    Alle opladers zijn hetzelfde. (behalve die van Apple)


    Your make-up is terrible

    Ik heb de mijne besteld op internet voor een paar euro en die heeft het altijd prima gedaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heuj, je hebt dezelfde telefoon als ik :D

    Uh, ik heb twee huaweiladers (van mn oude telefoon ook nog) en we hebben genoeg andere laders in huis dus ik ben nog nooit opzoek gegaan naar een lader. Andere opladers werken ook wel, maar ik zou uiteindelijk wel weer voor een Huaweioplader gaan, aangezien normale opladers steeds kapot gaan als ik mn telefoon er een lange tijd mee oplaad...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Elefant schreef:
    Heuj, je hebt dezelfde telefoon als ik :D

    Uh, ik heb twee huaweiladers (van mn oude telefoon ook nog) en we hebben genoeg andere laders in huis dus ik ben nog nooit opzoek gegaan naar een lader. Andere opladers werken ook wel, maar ik zou uiteindelijk wel weer voor een Huaweioplader gaan, aangezien normale opladers steeds kapot gaan als ik mn telefoon er een lange tijd mee oplaad...


    Ja is een goeie gsm. Nou ik heb ook wel nog opladers die zouden helpen
    dus straks een kijken of die ene gaat dan kan ik die gebruiken.
    Ja die dat ik straks ga proberen is van mijn kleine samsung das een normale.
    Maar daar straks heb ik zo een handvrije oplader gekocht :)
    En die ga ik straks ook eens proberen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Prim schreef:
    Ik heb de mijne besteld op internet voor een paar euro en die heeft het altijd prima gedaan


    Op welke site heb jij de jouwe besteld?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Heb je geen andere met hetzelfde stickie? Die van mij, van de vorige telefoon, is ook kapot gegaan en die kon ik ook gewoon opladen met een oplader van een andere telefoon. Scheelt weer geld namelijk.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 19:35 ]


    Real eyes realize real lies.

    Omamori schreef:
    Heb je geen andere met hetzelfde stickie? Die van mij, van de vorige telefoon, is ook kapot gegaan en die kon ik ook gewoon opladen met een oplader van een andere telefoon. Scheelt weer geld namelijk.


    Ja dat heb ik net gedaan. En ja dat werkt ook.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Ja dat heb ik net gedaan. En ja dat werkt ook.

    Dan kun je die toch gebruiken? c:


    Real eyes realize real lies.

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Op welke site heb jij de jouwe besteld?

    miniinthebox.com


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bijna alle mobiele telefoons heeft dezelfde oplader. Ga naar een willekeurige en dan kan je daar er meestal wel eentje halen.


    "Ignite, my love. Ignite."