• Ik wil een 'signature' en mijn hobbys invullen op mijn profiel maar als ik dan op opslaan druk, krijg ik dit:

    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'maart 1999|blauwe ogen|vervelend donker blond krullend haar|since 29-04-2015|4 v' at line 1

    Wat doe ik verkeerd? Als ik de korte beschrijving weg haal (want dat 'maart 1999' is een deel van mijn beschrijving) dan geeft hij hetzelfde aan.


    Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine.

    Er staat ergens iets in dat hij niet aankan, maar niet in je beschrijving. Heb je ergens een gebroken hartje gemaakt, of ' of " gezet?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Er staat ergens iets in dat hij niet aankan, maar niet in je beschrijving. Heb je ergens een gebroken hartje gemaakt, of ' of " gezet?



    Oh, het zal wel de " zijn. Mijn signature is namelijk een citaat :) Bedankt!

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 19:32 ]


    Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine.