• Next Generation

Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.

Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

• Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

• Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis

• Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:

• Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.

[font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

[ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]

take me back to the basics and the simple life

Malachai —> Sociopaths

I don't want you to die, I want you to suffer.

x.

[ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 18:25 ]

"Satan's friendship reaches to the prison door."

Kaya Lancaster
    Gryffindor • 7th year • Dress • Chaser

In de grote zaal aangekomen, loopt James naar het midden van het dansgedeelte. Een dansvloer zou ik het niet noemen, gezien er geen echte aanwijzingen zijn van waar tot waar er gedanst wordt. Er staan gewoon op een gegeven moment een paar tafeltjes en bankjes. James maakt een korte buiging, voordat hij mij weer met een grijns aankijkt, en even heb ik de neiging om te lachen, maar dat doe ik niet, doordat zijn ogen mij aandachtig bekijken, en.. ik weet niet.. het voelt gewoon zo anders. Ookal zijn we hier als vrienden. 'Vrienden', dat stukje doet nog steeds pijn. Maar nu kan ik tenminste met James dansen, en hoef ik niet jaloers toe te kijken hoe hij danst met iemand anders, hoe hij lieve woordjes in haar oor fluistert, zoals hij altijd deed bij Bryony. Want als dat zo was geweest, dan was ik vanavond in duizenden kleine stukjes gebroken, hoe kinderactig het ook is.
          "Mag ik deze dans, juffrouw Lancaster?" vraagt hij vervolgens formeel, waardoor ik grijns. Hij kijkt me even aan, voordat hij zijn handen op mijn heupen legt. Een klein beetje krimp ik in elkaar bij zijn aanraking, niet omdat het pijn doet, of omdat ik er bang voor ben, maar juist doordat het zo perfect aanvoelt. Alsof we iets hebben. Hopend dat hij er niks van merkte, zet ik weer een glimlach op, die even verdwenen was. Mijn handen leg ik op zijn schouders. Dat is nog zo iets, de meeste stelletjes houden het niet zo formeel, en zo aangeleerd. Die vouwen hun handen acter hun pratners nek waardoor ze gedwongen worden iets dichter bij elkaar te staan. Ik besluit om dat niet te doen.
          "Maar natuurlijk, meneer Potter," zeg ik zacht maar uitdagend tegen hem. Mijn wangen zijn nog altijd lichtelijk rood, en ik wou dat ik het kon laten verdwijnen.

ROSE NYMPHADORA WEASLEY
    Gryffindor • Sixth Year • Jurk •
    ''It's not the length of life, it's the depth.''

Een diepe zucht verliet mijn lippen toen ik zijwaarts in de spiegel aankeek –– de jurk die ik aanhad was vrij strak om mijn lichaam gehuld, maar het buikje showde nog niet erg veel. Ik stapte in mijn hakken, die ik straks toch uit zou doen, maar in stijl aankomen was ik wel van plan. Mijn haren waren losjes over mijn schouder gedrapeerd, omdat ik gewoonweg teveel bezig was met mijn jurk dan met mijn haar en gezicht. Ik had een dieprode lippenstift op mijn lippen aangebracht en een subtiele oogschaduw op mijn oogleden –– ik had het niet erg met extravagant, maar eerder chique en stijlvol, maar toch een beetje op de achtergrond.
          Ik pakte mijn schaatsen van onder mijn bed vandaan en pakte een tas uit mijn kledingkast. Het zou een hele uitdaging worden om in deze jurk te gaan schaatsen, maar ach –– het was een poging waard vond ik, en zeker met Lorcan. Ik glimlachte even om de gedachte en stond op, waarna ik even wiebelde door de hoogte van de hakken en herstelde me snel. Snel draaide ik me om naar de spiegel en haalde nog snel een hand door mijn haren, forceerde een lichte glimlach en knikte daarna. Ik pakte mijn jas, samen met mijn muts en slingerde daarna de tas om mijn schouder zodat ik naar de uitgang van de school kon lopen.
          Mijn hakken klikten voorzichtig op de vloer terwijl ik de Common Room verliet, op naar Lorcan en hopelijk was ik niet te laat. Mijn pas versnelde een beetje toen ik bijna mijn bestemming naderde en toch kwam er een glimlach op mijn gezicht –– een oprechte glimlach. Die glimlach werd groter toen ik Lorcan zag, die naar de verlichting staarde en er ongelofelijk knap uitzag in zijn pak. ''Lorcan!'' Ik begroette hem met een stevige knuffel en zuchtte diep –– ik had wel even een knuffel nodig.

I don't want you to die, I want you to suffer.

(Zijn ze al op het bal? ._.)

Xemerius schreef:
    (Zijn ze al op het bal? ._.)

-Oui, even terug staat in grote rode letters de tijdsprong aangegeven ^^-

MaxiIena schreef:
    (...)

-Oui, even terug staat in grote rode letters de tijdsprong aangegeven ^^-

[Ik was toen op vakantie, en ik las niet ver terug. :') Sorry.]

Xemerius schreef:
    (...)

[Ik was toen op vakantie, en ik las niet ver terug. :') Sorry.]

-aah, no problemo ^^-

MaxiIena schreef:
    (...)

-aah, no problemo ^^-

(Ik verander mijn berichtkes wel.)

REBECCA INDIGO PATRICKSON
    "Art enable us to find ourselves — and lose ourselves at the same time."

Ravenclaw • Seeker • 6th year • Dress

Inmiddels stond ik voor de spiegel me twijfelend in de jurk te bekijken — waarschijnlijk zouden de meeste lange, mooie en versierde jurken dragen en wat had ik? Een simpele zwarte jurk met een open rug. Zou Scorp het wel leuk vinden? Ik fronste en schoof de gedachten opzij, voordat ik simpele oog make-up en knalrode lippenstift aanbracht — dat was ook het enigste hoogtepunt aan dit. Aarzelend pakte ik de schaatsen, een simpel jasje en stapte in de zwarte hakken — die ik al gewend was.
          Vragen spookten door mijn hoofd terwijl ik afwezig door de Common Room liep en uiteindelijk de trappen afdwaalde. Vanmiddag waren Sorpius en ik in Hogsmeade geweest, wat alles later maakte — en de outfit verklaarde. In alle haast me klaar te maken had ik vergeten te zeggen waar we zouden afspreken, gezien wij naar het bal zouden gaan en nu stond ik hier in de Great Hall — wachtend op Scorpius. Zou hij er al zijn?
          Ik zuchtte even en keek om me heen. Kwam hij wel?

JAMES SIRIUS POTTER
    Chaser • Captain • Kaya fucking Lancaster is his date
    "Being awesome is hard — but someone has to do it."

Als ik mijn handen op haar heupen leg voel ik hoe haar spieren even kort samentrekken en onmiddellijk haal ik mijn handen van haar heupen af en kijk haar even licht fronsend aan. Haar glimlach is ook opeens verdwenen en eigenlijk wil ik heel erg graag gaan vloeken, slimme zet, Potter, flitst er door mijn gedachten. Mijn frons verdwijnt echter weer wanneer ze weer begint te glimlachen en ik vind haar lach zo mooi dat er ook een lach op mijn gezicht verschijnt, wat doet dit meisje met me? Ik voel hoe haar handen op mijn schouders komen te liggen en of het nou iets mentaal is of niet, de huid eronder begint te tintelen en te schroeien.
    'Maar natuurlijk, meneer Potter,' zegt ze zacht en melodieus, ik denk een spoor van uitdaging te onderscheiden, maar hoogstwaarschijnlijk verbeeld ik het me. Een scheve grijns verschijnt er op mijn gezicht en mijn handen leg ik weer op haar heupen terwijl ik haar heel subtiel iets dichter naar me toe trek. Mijn ogen boren zich in de hare en de neiging om haar te kussen is nogal sterk op dit moment. Just friends schiet er door mijn hoofd, auch. Vanbuiten laat ik niets merken van mijn gedachtengang en ik blij haar grijnzend aankijken.

I just caught the wave in your eyes

Robin tigrisblack

Slytherin||seeker|| prefect || last year

Rustig keek ik voor het laatst in de spiegel. Ik had helemaal geen zin in het gala maar besloot toch te gaan. Met tegenzin liep in de trappen op richting The great Hall. Ik zag bekende gezichten en groette de mensen. En liep veder. Een gesprek had ik geen zin in. Net als het bal. Ik besloot op het bal aan te komen om gewoon ergens te gaan zitten. Date had ik toch niet dus Was ook niet tot dansen verplicht. Ik moest lachen om mensen die liepen te stuntelen als het ging om dansen. Maar goed. Als ik er zelf stond was ik net zo erg. Je zag ook mensen die iets voelde voor elkaar maar niet durftte toe te geven. En nog vele andere soorten dates. Natuurlijk ook de normale we schamen ons nergens voor dates. En je hebt mensen zo als ik . De ik wil/heb/kon geen krijgen persoontjes. Je was teminste niemand iets verplicht. Het maakte niet uit hoelaat je kwam en weg gaat. Ik staarde weer de zaal door. Ik zag dat vrij veel bekende gezichten allemaal een date hadden. Mischien wou ik wel stiekem een date. Maargoed dan wel iemand die ik echt leuk zo hebben gevonden. Ik zag een heleboel verschillende afdelingen bij elkaar zonder dat het opviel. Er kwam een grotere glimlach op mijn gezicht.

(sorry was met school weg en niks gezegd. En ook dit stuk is warig. Mijn toetsenbord is verrekte traag.)

Kaya Lancaster
    Gryffindor • 7th year • Dress • Chaser

Zijn ogen fixeren zich op de mijne, en ik houd mijn adem even in. Hij trekt me zo subtiel mogelijk iets dichter naar zich toe, en zijn handen lijken te branden op mijn huid. Ik bedenk me dat we waarschijnlijk te afstandelijk stonden, en ga nog iets dichten bij hem staan, en vouw nu wel daadwerkelijk mijn handen door elkaar en leg ze iets lager in zijn nek. Ik bedoel, we zijn hier dan wel niet als een stel, maar wel als vrienden. En door de afgelopen jaren heen, zijn we wel echt close geworden, dus in principe is hier niks mis mee. Toch?Mijn ogen haak ik los van de zijne, het is een onmogelijke opgave om mijn lippen niet op de mijne te drukken wanneer zowel zijn handen op mijn heupen liggen alsof ze daar thuishoren, als tegelijkertijd ik hem ook nog in zijn ogen kijk. Ik bijt even op mijn lip terwijl ik naar beneden kijk, mijn wangen alweer rood kleurend. Ik wil zo graag samen zijn met de jongen die nu langzaam met mij meebeweegt op de muziek, maar ook dat is een onmogelijke opgave. Ten eerste is het net uit met Bryony, ten tweede voelt hij toch niks voor mij, en ten derde is hij een Potter, een pureblood, met bekende ouders en grootouders.

Aviana Sue Blackwood
    •Outfit•

Ze keek nog voor de laatste keer in de spiegel. Zou Al dit leuk vinden? Ze streek met haar vingers over de plooien en zuchtte zachtjes. Ze had haar haar gekruld en in een mooie knot gezet met hier en daar wat vlechtjes. Ze drukte haar rode lippen nog even op elkaar en proefde lichtelijk de smaak van de lippenstift.
    Ze draaide zich om, voordat ze zich helemaal gek zou maken door in de spiegel te kijken. Ze liep de trappen af en baande zich een weg door de massa. Het was belachelijk druk en ze had werkelijk geen idee waar ze Albus moest vinden. Ze kon misschien wel hysterisch "Potter" gaan roepen, maar dan kon ze ook nog James op haar dak krijgen. Ze zuchtte opnieuw en keek rond om ergens de zwart harige jongen te vinden. Ze liet zich een beetje naar de muur gaan en leunde tegen de koude stenen aan. Misschien was het toch niet zo slim om te komen, aangezien ze Chia ook nergens zag. Ze beet even op haar lip en dacht er misschien nog aan om zich vol te zuipen. Dat was niet het meest verstandigste idee, maar het was tenminste iets.

"Rebellion's are build on hope"

Boem laatste bericht! Wie maakt het nieuwe topic aan?

Speeltopic 2!

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

[ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 11:18 ]

ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels