Ik heb rond de markt gelopen en een nieuw telefoonhoesje gekregen, een ijsje gehaald en voor de rest eigenlijk gwn niets gedaan x)
@Laura, neh.. Ik vind het pure onzin dat er een dag speciaal voor Willy z'n verjaardag is, maar markt op zich vind ik wel leuk ^^
And I'm nothing. You've always said you want nothing.
Shawn schreef:
(...)
Ik heb rond de markt gelopen en een nieuw telefoonhoesje gekregen, een ijsje gehaald en voor de rest eigenlijk gwn niets gedaan x)
@Laura, neh.. Ik vind het pure onzin dat er een dag speciaal voor Willy z'n verjaardag is, maar markt op zich vind ik wel leuk ^^
Ik vindt het ook onzin dat dit alles is omdat die gast jarig is en ik was van plan om niets te doen uit protest, maar bij mij op het dorp wordt er altijd een wandel/speurtocht gelopen en dat vond ik wel grappig.
Ik vindt het ook onzin dat dit alles is omdat die gast jarig is en ik was van plan om niets te doen uit protest, maar bij mij op het dorp wordt er altijd een wandel/speurtocht gelopen en dat vond ik wel grappig.
Das wel awesome
Ik werd kapot hard geskipt door oude klasgenoten die me overduidelijk zagen lopen _O-
And I'm nothing. You've always said you want nothing.
Haha. Ik ken het koningshuis uit België niet eens. O.O
Ik ken het zelf niet eens fatsoenlijk. Ik kende alleen Fabiola een beetje en dan Albert II en de huidige koning. Meer hoef ik er ook niet over te weten. Het kan me niet schelen wat ze doen.
Yeah I knew, maar ik was echt zo van weet je, dat je met vrienden loopt betekend niet dat je een loser bent als je hallo zegt.. _O-
En gwn alle koningshuizen zijn flut
Ik snap niet eens waarom ze België nog een monarchie noemen. De regering doet hier toch alles behalve de fucking nieuwjaarstoespraak, for fock's seek meet.