ik vond Q gewoon soms wel leuk en soms niet leuk. Ik wilde ook gewoon even iemand zijn. Iemand zonder al die dingen die ik normaal heb, even zonder de spammers. Het idee begon bij al die ruzies, bij mijn break. Ik miste Q wel, maar wilde ook niet afhankelijk lijken. Ik wil ook geen zeurpiet lijken ofzo, maar de laatste tijd zijn er best veel struggles en dingen in mijn leven waar ik soms best wel mee kan zitten. Natuurlijk is dit geen excuus, maar toen ik het eenmaal begonnen was, voelde het alsof ik een soort A was. Het voelde spannend, als een soort spel. Zouden jullie ontdekken dat ik het was? Zouden jullie het doorhebben? Uiteindelijk was het tegendeel waar en moest ik erg hard 'duwen' om jullie erachter te laten komen. Natuurlijk had ik het nooit mogen doen en was het echt heel erg slecht van me. Ik dacht terug te komen als waterhouse na dit bekend te maken, maar ik denk dat dit misschien mijn definitieve Q stop zou kunnen zijn.
Ik voel me aan de ene kant echt slecht hierover, maar aan de andere kant heb ik niet het gevoel dat dit echt lang een ding blijft. Waarschijnlijk is het nu al amper iets. Ik ben 'maar Floor', dus of jullie me echt zullen missen betwijfel ik. Toen ik Nise was, kreeg ik af en toe een berichtje van Ilona met de vraag of ik terugkwam, maar van de rest heb ik echt niets gehoord (ik heb het nu niet over Yu en Xantha). Misschien is dit ook omdat contact houden via whatsapp enzo nu niet heel makkelijk en vaak gebeurd met sommige van jullie, maar dan had je het alsnog kunnen doorgeven of iets. Nou ja, ik begrijp ook dat jullie zelf life struggles hadden, maar nu weet ik tenminste hoeveel ik voor jullie beteken.
Ik neem het verder ook niemand kwalijk. Het is gewoon niet helemaal eerlijk als je nu act like you care, terwijl je de rest van de tijd niets hebt gedaan.
you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman