Ik was nieuw op mijn stageplek en nog maar een dagen of twee en had al meteen een kameraad.
Jurgen was dat en hij wou ook meteen vanalles weten.En hij vroeg wel steeds om af te spreken.
Maar ik kon bijna nooit of wel was het mijn paardrijden of wel was het mijn vaders verjaardag.
En nu vorige week zei hij mij nog een kans te geven terwijl hij er zelf niets meer voor doet.
Dus ja dacht ik al : 'Moet ik nu nog eens proberen om met hem af te spreken?' 'Of niet?'
En dan dacht ik gisteren ook al met die stagiare van mijn school dat hij hem daar meer ging op richten. En ja hoor.
Das zo een meisje dat graag make-up draagt een piercing aan haar lip en rookt. En ja dat vind hem ook schoon.
Dan dacht ik zo : 'Wat heeft zei dat ik in hemelsnaam niet heb?' Ik ben stil verlegen maar wil wel afspreken
maar ben gewoon bang dat er iets gaat gebeuren of het niet mag van mijn ouders. Hij is 33 jaar he en zei nog maar 18.
En ik was er natuurlijk kwaad.Ineens komt ze hem zo wat afpakken maar ja ze liet haar wat meeslepen met hem.
Ze heeft hem goed in geplamd. Maar ben blij dat ze maar drie weken stage komt doen.
Die gevoelens voor Jurgen zijn steeds harder beginnen komen. En ja bij hem ook. Tot plots zei kwam.
En ja nu kan ik het effe weer schudden. Hij rookt dan misschien ook is een ganstertype, zal derect wel zeggen waar het op staat.
Hij zwijgt ook echt voor niemand he.Ik weet eerlijk gezegd ook niet meer wat doen.
Hem die drie weken laten doen? Er voor vechten?Hoe moet ik er voor vechten?
Help ik heb raad nodig! : (
Dat puntje past ook goed bij mij :
Ik heb gezegd dat ik hem leuk vind, maar eigenlijk weet ik niet eens zo goed wat dat is want ik ben heel slecht met gevoelens en dingens (autisme)
[ bericht aangepast op 21 april 2015 - 20:17 ]
I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,