De meeste zullen het wel al kunnen raden door de titel, maar ik zit met een 'bloederig probleempje' aka ongesteldheid. Dit was absoluut niet de bedoeling want ik slik normaal de pil door tot aan de vakanties (anders kan ik niet naar school, zo shit ga ik me er door voelen), maar gisteravond heb ik hem dus niet gehad. Mijn moeder herinnerd pakt onze pil altijd en geeft die aan mij, maar zij heeft dit dus vergeten.
Nu ben ik dus binnen een dag ongesteld geworden, voel ik me kut en het ergste is nog dat ik donderdag gala heb....in een LICHT OUD ROZE JURK. Ik ben dus ten einde raad want ik lek soms door terwijl ik een extra lang maandverband in heb met daarachter nog eens drie inlegkruisjes naast elkaar. Ik heb vanavond dus wel weer de pil geslikt en ik vroeg me dus af of iemand er ervaring mee heeft hoe snel het dan weer weg gaat? OF weet iemand wat ik kan doen om het sneller weg te laten gaan? Ik ben bang dat ik niet naar mijn gala durf te gaan als ik donderdag nog ongesteld ben en dat terwijl ik 180 euro heb uitgegeven uit eigen zak.
You were born original, don't die as a copy.