• Zou het niet een leuk idee zijn om te kunnen zoeken op Hobby's en Interesses? Zo kun je mensen vinden die goed bij je passen!
    Ik wil er geen datingsite ofzo van maken, maar als ik bijv. helemaal niet op kan schieten met mensen die uhm.. (ff stom voorbeeld) op karate zitten, dan kan ik altijd nog zoeken op mijn eigen hobby's, zoals paardrijden ofzo! Dat vind ik zelf wel handig, hoef ik niet elk profiel af te struinen naar een Amazone :P

    Ja, dat is wel best logisch!
    Goed idee! (Y)


    Träume sind wirklich!!

    Hmmm, misschien wel een leuk idee.

    Ik zal het op de lijst zetten met dingen die ik nog moet programmeren. Verwacht geen wonderen op korte termijn, maar het staat iig genoteerd.


    Dit is mijn signature...

    oeeeh ja coowl idee n__n

    maarja dn heb je bijvoorbeeld wel weer van die mensjes die emo zijn en dn met andere emo's [bijv] in contact willen komen.. egt bijna iedereen ookhuppelkutjes noemt zichzelf emo hier :S

    Dat is een goed idee, maar emo kan niet meegeteld worden, want je kan emo niet als hobby hebben. Wel als interesse, maar dan ben je wel echt wannabe!!

    ik haat wemo's. xd

    OT; goed idee.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hip.. goed idee..

    ps ik sluit me aan bij ankee xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Jill, staat dit nog op je lijstje?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    tof idee!


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Hell yeah! Puik plan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wow, lang geleden! xD Is laatst een nieuw topic over geopend, had ik ook jou idee bij gepost. xD -onbewust-

    Maar, Rutger, hoe zit het ermee? (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Leuk idee! x']


    Tanya is de beste.

    Dit idee had ik twee dagen geleden ook voorgesteld.

    leuk!!


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, maar als je kijkt naar de datum, was deze eerder. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!