Hallo allemaal,
daar ben ik weer! (: Ik ben er net achter gekomen dat AdBlock waarschijnlijk de oorzaak is van mijn problemen met Q (zie dit topic voor een korte uitleg). Bovendien hoorde ik dat AdBlock nog eens extra gegevens verkoopt, en daar ben ik allergisch voor geworden. Nu heb ik deze dus verwijderd en Q werkt goed, maar ik word helemaal gek van al die advertenties. No offence, ik snap dat het nodig is op Q online te houden, maar ze gaan iedere keer dwars door het uitklapding hierboven en ik kan op de helft van de dingen niet meer klikken. Dus ik ben op zoek naar een vervanging voor AdBlock (sorry Rutger!) en ik zag laatst een programma dat beter werkt dat AdBlock en ook nog betrouwbaar is voorbij komen in een topic, maar ik kan het niet meer vinden. Dus ik vroeg me af welke extenties jullie gebruiken?
Voor de mensen die gaan lopen zeiken dat ik een GM moet komen, DAT WEET IK. Helaas heb ik, in tegenstelling tot jullie, niet genoeg geld voor zoiets en vinden mijn ouders dat niet goed. Dus klik dit maar gauw weg, want ik heb geen zin in ruzie (:
[ bericht aangepast op 19 april 2015 - 18:00 ]
Frey_ > Whittaker